Thursday 7 March 2019

[Video 16 Mei Tarikh Akhir PDRM Simpanan Barang Rampasan 1MDB] Bila serban sudah terbelit? 2 pemimpin Pas Pahang Nasrudin & Mokhtar dipanggil SPRM hari ini.

Jumaat, 8 Mac 2019
Polis Diraja Malaysia (PDRM) masih mempunyai tempoh sehingga penghujung Mac ini bagi melengkapkan kertas siasatan skandal penyelewengan dana 1Malaysia Development Berhad (1MDB) sebelum diserahkan kepada Jabatan Peguam Negara. Selain itu menurut Ketua Polis Negara Tan Sri Mohamad Fuzi Harun, polis turut mempunyai masa sehingga 16 Mei 2019 bagi menyimpan barangan yang dirampas dalam beberapa serbuan dijalankan Jabatan Siasatan Jenayah Komersial (JSJK) Bukit Aman Mei tahun lalu. Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) melalui Pengerusinya Azhar Azizan Harun dalam satu sidang media hari ini menetapkan Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Rantau, Negeri Sembilan akan diadakan pada 13 April depan. Dalam pada itu, UMNO dan Pas akhirnya mencapai kata sepakat untuk bersetuju menjalinkan kerjasama secara formal antara kedua-dua parti bagi menghadapi Pakatan Harapan (PH) selepas perbincangan lebih dua jam di Menara Dato’ Onn.
Tiada penerangan foto disediakan.
Bila serban sudah terbelit...
UMNO-PAS Alliance Marriage

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena