Friday 8 March 2019

[Live TAWAR RASUAH KEPADA JUFAZLI untuk 'TUTUP' Skandal Rasuah RM90 joterr] Taktik Tunda Kes: Sampai Bila Najib Nak Lari?

Jumaat, 8 Mac 2019

Subhanallah! Alhamdulillah! Allahuakbar! Saya baru selesai solat Jumaat hari ini dan sempat berdoa supaya Maharaja Perompak & anak-anak ikan perompaknya dalam UMNO-PAS-BERSATU yang memiskinkan rakyat dalam Malaysia agar terus dilaknat Allah dunia akhirat. Mahathir dan Tauke Jutawan Kayanya masih sangat takut saman fitnah saya selepas saya dedahkan politik kotor Mahathir yang memberi tawaran rasuah kepada saya untuk tidak bongkarkan Skandal Rasuah RM 90 JUTA Hadi Awang, Najib Razak & UMNO-PAS pada 4 Febuari 2019 lepas. Kalau Mahathir takut saman saya juga, Maksudnya memang Mahathir (94 Tahun=Nyawa-Nyawa Ikan) gali lubang kubur sendiri dan tidak akan terlepas daripada saya seperti mana Najib Razak, Taib Mahmud, Musa Aman, Zahid Hamidi, Rosmah Mansur & Hadi Awang "MEMBUNUH DIRI SENDIRI" jadi Kumpulan Mafia Penyamun yang tidak ada kemaluan dalam Malaysia.

Taktik Tunda Kes: Sampai Bila Najib Nak Lari?
Seorang netizen hari ini mendedahkan taktik Najib untuk bertahan menghasut rakyat melalui permohonan berkali-kali menunda pendakwaan lebih 20 kes yang membabitkan korupsi dan rasuah beliau.
Ikuti penjelasan lanjut individu ini melalui print screen twitter beliau:

The Kleptokrat Post.

3 comments:

Unknown said...

Kekadang seronok juga tengok najib merayu2 tunda kes mahkamah. Mcm peminta sedekah minta sisa2 makanan dr tong sampah.

Aku umpamakn kes tunda tu spt pengail berseronok2 b'main2 dgn ikan di air sblm ikan tu dinaikkn. Layan je najib tu mcm layan ikan. Cuma pastikn ikn x bole lepas.

Lama2 nanti tentu najib akn muak dgn alasan2 tangguh yg dcipta... maka masa tu najib jd ibarat banduan yg menunggu masa utk dipancung ole sang algojo

nick said...

Justice delayed is justice denied. Kjaan mesti pastikan AG dan teamnya efficient and capable. Rakyat memohon hak agar perompak, penyamun, lanun serta kuncu2nya yang sama2 membalun duit curi di bicara, dihukum dan disumbat dalam jel. Jangan berlengah2 dan jangan kerana nak jadi matang, terus membusuk dan tak lalu untuk rakyat telan.

Nick.
Cape Tiger.

Unknown said...

Kenapa blog ini menyiarkan dan melayan budak hingusan itu menyerang mahathir dengan kata kata yang tak sepatutnya diluahkan oleh anak muda kepada orang yang lebih berumur
Budak yang baru mengenali erti dunia politik tak perlu dilayan dan siarkan dalam blog ini
Arts of politic...must be look beyond
Amatlah malang bagi blog yang kami anggap penyokong Pakatan Harapan memainkan isu sebegini rupa
Yang pasti tanpa Mahathir tidak mungkin pakatan harapan berada di putrajaya



Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena