Thursday 7 March 2019

[Video Projek Terowong Dasar Laut SPRM Buka 6 Kertas Siasatan] Demo di Komtar! Walaun & Walauncai, salahkah pindahkan 22 penghuni yang sudah tak layak diganti dengan 22 penghuni Melayu baru yang lebih layak? Tulah Melayu haprak semua nak free.

Jumaat, 8 Mac 2019
Buletin TV3
Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia mengesahkan telah membuka sebanyak enam kertas siasatan berkaitan projek terowong dasar laut di Pulau Pinang. Dapatkan berita-berita terkini yang tepat lagi sahih dengan SUBSCRIBE Youtube kami di Buletin TV3. Juga di laman sosial Facebook, Twitter dan Instagram dengan carian Buletin TV3.
Salahkah pindahkan  22 penghuni yang sudah tak layak diganti dengan 22 penghuni Melayu baru yang lebih layak?  
Gomen bagi tempoh setahun untuk berpindah.Tempoh masa setahun pun kejamkah? 
Dok rumah PPR dah 14 tahun,suami warga asing,pakai kereta,ada piring astro dan sebagainya. Duit sewa rumah RM100 sebulan saja tu pun susah nak bayaq kah? 
Bila kena tindakan salahkan gomen. Tulah Melayu semua nak free.Cukuplah tu bagi peluang kat rakyat tempatan yang betul2 layak pula... - f/bk 
No photo description available.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena