Thursday 4 April 2019

[Video Pencurian duit TH oleh UmnoBN akan dibongkar! Tungguuuu..] Walaun walauncai gaduh sana sini, berapa ¢ masuk akaun setiap bulan? O ya O Bongkar..Robohkan setan yang berdiri mengangkang! Anwar gurau mungkin ada penghuni baru di penjara Sg Buloh.

Jumaat, 5 April 2019
Walaun walauncai tengok neh!
Imej mungkin mengandungi: 9 orang, orang duduk, sut dan dalaman
Mereka berkelahi dalam dewan rakyat bagai nak rak tapi di luar mereka elok bersembang, bertegur sapa. Bulan² berpuluh ribu masuk akaun. Kau yg tak ada apa² jawatan, berpolitik di media sosial, gaduh sana sini, sampai putus kawan, putus persaudaraan berapa ¢ masuk akaun setiap bulan?

Bongkar!

Robohkan setan yang berdiri mengangkang..
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang, orang berdiri dan dalaman
Bossmu, duk dlm kandang yer...

Anwar gurau mungkin ada penghuni baru di penjara Sg Buloh

Penjara Sungai Buloh mungkin mendapat penghuni baru, seloroh Presiden PKR Anwar Ibrahim selepas diberitahu sel yang pernah mengurungnya dahulu masih lagi kosong.
Menurut Anwar pegawai penjara Sungai Buloh menyampaikan perihal bilik kurungan yang pernah dihuninya itu ketika mereka berkunjung ke rumahnya.
"Saya mengajak hampir 250 pegawai-pegawai penjara Sungai Buloh untuk makan malam ke rumah saya. Ketika itu, saya tanya bilik penjara saya masih kosong tak, mereka kata masih kosong.
"Saya minta mereka supaya membersihkan bilik itu kerana mungkin ada penghuni baru," kata Anwar secara berjenaka ketika berucap malam tadi pada majlis ceramah kempen Pilihan Raya Kecil (PRK) DUN Rantau.
Gurauan Anwar dibalas sorakan "bossku" oleh hadirin majlis ceramah PH di Kampung Pasir, Linsum, Rantau.
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena