Wednesday 3 April 2019

[Video Perbicaraan Najib bermula hari ini & Penyokong Najib kecoh] Jika berlaku pembunuhan umat Islam di Malaysia, maka penyokong PAS-UMNO lah dalangnya! Kesian orang kampung yang kena ditipu oleh PASNO..

Rabu, 3 April 2019

KiniTV
Keadaan di luar bilik mahkamah berlangsung perbicaraan Datuk Seri Najib Razak sedikit kecoh apabila seorang penyokong Najib mempertikaikan mengapa beliau tidak dibenarkan masuk. Penyokong terbabit dilihat sedang menggunakan telefon merakam dan bercakap dengan kuat mengkritik peguam negara Tommy Thomas. Beliau kemudian diarahkan polis untuk beredar dari tempat tersebut.
Imej mungkin mengandungi: teks
Imej mungkin mengandungi: teks
Imej mungkin mengandungi: teks
Imej mungkin mengandungi: teks

Jika Berlaku Pembunuhan Umat Islam di Malaysia, maka penyokong PAS-UMNO ialah dalangnya!
Selepas membaca dan cuba menyelami tulisan penyokong PAS-UMNO ini, maka tak lama lagi akan wujud pembunuhan sesama saudara seislam di Malaysia sekiranya fahaman melampau ini tidak dibendung.
Semoga kerajaan PH ambil tindakan tegas ke atas penyokong PAS-UMNO ini. Ini jelas fahaman ekstrimis dan pengganas yang sanggup menyembelih saudara seagama sendiri.
Tiada penerangan foto disediakan.
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, minum dan dalaman
Imej mungkin mengandungi: teks

1 comments:

nick said...

Haji Hadi dan geng2 lebai dia adalah pereka dan pembuat benda2 baru yang takde dalam islam atau dalam bahasa arabnya "BIDA'AH. Mereka menghukumkan kononnya sesiapa yang menentang dan tidak sefahaman dengan pendirian dia serta geng2 lebainya adalah penentang Islam sedangkan taat dan sokongan kepada PAS BUKANLAH salah satu dari rukun islam. Malah Amanatnya dulu juga telah difatwakan sebagai bertentangan dengan ajaran Islam oleh Majlis Fatwa Kebangsaan tetapi masih ramai lagi penganut2 PAS berpegang teguh kepada "bidaah" ini. Ingatlah wahai penganut2 PAS bahawa bidaah itu tempat yang layak baginya ialah neraka. Jangan dok mereka2 dan menokok tambah benda2 baru yang tidak dibawa oleh Rasulullah SAW kemudian mendakwa ianya adalah sebahagian dari Islam. Taat dan sokong Parti yang bernama Islam bukanlah sebahagian dari rukun Islam. Maka menghukum orang islam lain malah orang2 bukan islam yang tidak bersetuju dan menolak PAS sebagai menentang Islam dan musuh Islam adalah BIDA'AH yang tempatnya di NERAKA!.

Jangan dok terikut emosi dan taksub sampai kamu membuat bidaah dan mencipta benda baru yang bukan sebahagian dari Islam kerana Rasulullah SAW sudah memberi amaran perbuatan itu hasilnya tidak lain hanyalah NERAKA! BERINGAT2LAH KETIKA BUAT FITNAH DAN MENGHUKUM ORANG ISLAM LAIN SEBAGAI MUSUH ISLAM KERANA KEMUNGKINAN BESAR KAMU MEMBUAT BIDAAH DAN BIDAAH ITU TEMPATNYA TIADA SELAIN DI NERAKA! YOU HAVE BEEN REMINDED AND WARNED!

Nick.
Cape Tiger.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena