Saturday 13 April 2019

[Video TU PANDAI KEPALA BAPAK APA MACAMTU! UmnoBN sudah KO di Penang & Sabah] LAGI Fitnah Pembangang Umno! Umno Setiu cuba menabur fitnah bhw laluan ECRL tidak melalui negeri Terengganu & Sultan tiada kuasa arah rombak exco.

Sabtu, 13 April 2019
Tiada penerangan foto disediakan.
KANTOI LAGI Fitnah Pembangang Umno!
Umno Setiu cuba menabur fitnah bhw laluan ECRL tidak melalui negeri Terengganu sedangkan laluan ECRL tetap melalui Terengganu malah di kawasannya (Setiu) juga ada stesen ECRL.
Umno dan Fitnah Berpisah Tiada..
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks

Imej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum, teks

Sultan tiada kuasa arah rombak exco - PKR Johor

Sultan Ibrahim Sultan Iskandar tidak mempunyai kuasa mengarahkan rombakan exco mesyuarat kerajaan negeri susulan perletakan jawatan menteri besar Osman Sapian, kata Pengerusi PKR Johor, Hassan Karim.
Sebaliknya, MP Pasir Gudang memberitahu Malaysiakini hari ini kuasa menstruktur barisan exco terletak pada Dewan Undangan Negeri Johor dan parti yang memenangi pilihan raya.
"(Rombakan exco) itu menteri besar yang cadangkan dia kena rujuk kepada parti dia PH.
"Ini PH yang tentukan bukan sultan, sebab apa, DUN dipilih oleh rakyat Johor dan kuasa untuk menentukan kerajaan negeri Johor exco ini adalah kuasa parti yang menang.
"Jadi untuk nak rombak exco ini bukan kuasa Sultan, ini adalah kuasa parti politik yang menang," katanya kepada pemberita hari ini.
Awal pagi ini, Osman berkata Sultan Ibrahim tidak membaca surat peletakan jawatannya ketika mengadap baginda di Istana Pasir Pelangi di Johor Bahru.
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena