Saturday 26 April 2014

Daim: NAJIB LEPASKAN JAWATAN MENTERI KEWANGAN..."Patutlah orang PR menyerang dan menghenyak Najib"

Sabtu, 26 April 2014

PANAS!! TUN DAIM CADANG NAJIB LEPASKAN JAWATAN MENTERI KEWANGAN



Bekas Menteri Kewangan Malaysia, Tun Daim Zainuddin hari ini, menyarankan agar Perdana Menteri tidak lagi memegang jawatan Menteri Kewangan bagi menjaga kepentingan usahawan bumiputera dan ekonomi negara.

“Jika Perdana Menteri tidak memegang jawatan Menteri Kewangan, maka kita akan ada tempat mengadu jika Menteri Kewangan buat silap. Sekarang ia dipegang oleh orang yang sama menyebabkan kita tiada lagi tempat mengadu jika ada sesuatu yang kita rasakan tidak kena.”

Baca Lagi Disini

comments:




Anonymous said...
Sokong 100%. Tok Det tak buat macam Najib. Pak lah juga tak buat macam tu. Malah arwah PM dulu pun tak macam tu. Tapi Najib ni lain sikit. Patut lah orang Pakatan Rakyat menyerang Najib tak berkenti2.
Anonymous said...
memang cantik Tun Daim punya comment.
Anonymous said...
Najib..lulusan economi...dan sebagai orang berpengelaman dan Pm ..susah sesiapa yg rakus / rejim lama nak bedal duit dan project negara... sebab itu kebelakangan ini..orang orang dari rejim lama... bangkit bersuara...dah lama tak jamah duit negara... Kalau dilantik Menteri keewangan lain..pasti ada tangan ghaib atu suara ugutan ghaib yg bermaharajalela... Dapat kepentingan diri dgn guna alasan ekonomi bumipura memang stail rejim lama...masih cuba nak try lagi... Harap rakyat jangan terpedaya lagi...

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena