Tuesday 1 July 2014

Felixia Yeap memeluk Islam pada 5 Ramadhan... Siapakah lelaki idaman untuk dijadikan teman hidup?

Rabu, 2 Julai 2014

Felixia Yeap Umum Akan Memeluk Islam Pada 3 Julai [5 Ramadhan 1435H]


Felixia Yeap kini dengan rasminya telah mengumumkan yang beliau akan memeluk Islam pada 3hb Julai 2014 bersamaan 5 Ramadhan 1435H. Pengumuman tersebut dibuat pada status Facebook beliau. Tarik memeluk Islam tersebut menurut katanya adalah sempena tarikh lahir beliau.



Pengumuman tersebut disambut baik oleh ribuan umat Islam di Malaysia.Tahniah kepada Felixia Yeap kerana telah diberi hidayah terdetik di hati untuk memeluk Islam.

Sila lontarkan pandangan anda sama ada melalui komen di blog atau di laman Facebook.
Berikanlah pandangan yang bertanggungjawab,tidak berunsur fitnah, tanpa menggunakan kata-kata lucah & kesat melampau (dilepaskan jika sesuai), dan semolek-moleknya biarlah berkaitan dengan isi artikel.
Kepada "Anynomous", sila letakkan nama pena anda. Jangan berani bersuara, tetapi takut memperkenalkan diri! 

kitabantaiinfo [at] gmail [dot] com" 


Ketika ditanya siapakah lelaki idaman untuk dijadikan teman hidup?

Felixia Yeap menjawab:

"Ciri suami saya perlulah beriman, dan dapat bimbing saya ke jannah, yang sayang saya dan Allah.


"Kerana lepas masuk Islam, saya adalah mualaf, jadi saya perlu teman yang kuat iman untuk membimbing saya"

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena