Sunday 6 July 2014

GELAGAT KETUA PEMUDA UMNO KLUANG menaikkan darah macai Umno... Wahh.. Abg Long Basar dah berlakon ya?

Ahad, 6 Julai 2014

Wahh.. Abg Long Basar dah berlakon ya?
 —

GELAGAT KETUA PEMUDA UMNO KLUANG YANG PASTI AKAN MENAIKKAN DARAH PARA MACAI UMNO ... BERSAMA-SAMA DENGAN YB-YB DAP EDAR KURMA DAN BUBUR LAMBUK SAMBIL MACAI UMNO YANG BERLAGAK SAMSENG MENGHALANG DULU TERUS MENGHILANGKAN DIRI



Mula-mula Ketua Pemuda Kluang tidak mengaku macai yang halang beberapa YB DAP/PR dari mengedar buah kurma kepada para pengunjung sebuah Bazaar Ramadhan di Kluang dengan alasan perlu adanya surat kebenaran .. kini hari ini Ketua Pemuda UMNO Kluang bertindak lebih berani dan dahsyat lagi .. dia jemput YB-YB DAP yang dihalang termasuk beberapa pemimpin PAS dan PKR sama-sama ditempat yang sama mengedar buah kurma sambil beliau mengedar bubur lambuk kepada pengunjung .. Tahniah .. ini baru dinamakan politik dinamika .. politik bersih.

Yang seronoknya macai-macai UMNO berlagak samseng taik kucing tempoh hari menghalang langsung tidak nampak batang hidung terus menghilangkan diri.

Macai Beend Nak Tunjuk Samseng Biar Bertempat ?..
Ini Negara M,sia ....Bukan Negara Israel Yahudi ?...
..

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena