Sunday 27 January 2019

[Video APA HUBUNGAN ALTANTUYA DENGAN NAJIB?] Ok nieeee lawak PH? Anwar: Tahniah Ramli & Najib semakin lasak!

Ahad, 27 Januari 2019
Ok nieeee lawak PH?
Imej mungkin mengandungi: 4 orang, teks

PESANAN DARIPADA BAKAL PENGGANTI TUN MAHATHIR

KENYATAAN MEDIA
KEADILAN menerima keputusan Pilihanraya Kecil (PRK) Cameron Highlands, dan mengucapkan tahniah kepada sdr Ramli Mohd Nor yang dipilih menjadi wakil rakyat.

KEADILAN mengucapkan tahniah kepada Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) yang telah mengendalikan PRK Cameron Highlands dengan baik, terutama dari sudut pengurusan aduan awam serta pengumuman keputusan yang awal.

Saya percaya keputusan ini menjadi peringatan kepada pimpinan KEADILAN dan Pakatan Harapan bahawa kita perlu peka terhadap kegelisahan rakyat berkait ekonomi dan kos sara hidup. 

Kita juga perlu berusaha lebih gigih untuk memenuhi manifesto PRU14 serta menangani sebarang masalah berkait isu kaum dan agama dengan penuh hikmah demi kemaslahatan semua.

Datuk Seri Anwar Ibrahim
Presiden KEADILAN
27 Januari 2019.

NAJIB SEMAKIN LASAK

Najib menghirup udara segar di kawasan rekreasi Teratak Bernam Riverview sambil menyertai sukan lasak permotoran pacuan empat roda (4x4WD).

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena