Friday 25 January 2019

[Video Ada peluang PH menang di Cameron Highlands - Tun M] KJ: Troll takkan buat orang lupa Najib ada kes mahkamah.

Jumaat, 25 Januari 2019
Foto Otai BERSIH.
Inshaallah... PH menang besar di Cameron Higlands esok. Tengoklah wajah Tun M dan Pimpinan Ph, nampak ceria dan gembira.

KJ: Troll takkan buat orang lupa Najib ada kes mahkamah

Kalau orang ramai teruja dengan gimik dan sindiran berterusan Najib ke atas PH, salah seorang bekas menterinya pula kelihatan tidak terkesan dengan aksi tersebut.
Bekas menteri belia dan sukan Khairy Jamaluddin Abu Bakar berkata, dia tidak mahu mengambil kisah apa yang dilakukan bekas perdana menteri tersebut.
Ketika tetap bersikap terbuka dengan kehadiran Najib di Cameron Highlands, Khairy juga konsisten dengan sikapnya terhadap anggota parlimen Pekan itu.
"Biar dia buat apa yang dia mahu selagi ia membantu kempen BN," kata Khairy ketika ditemui dalam siri kempennya di Jelai, hari ini.
Namun bagi Khairy selain sindiran dan jenaka berkenaan, orang ramai masih tidak akan lupa apa yang berlaku di sekeliling Najib.
"Orang ramai takkan lupa pada kes-kes mahkamahnya," kata Khairy.
Malaysiakini.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena