Monday 21 January 2019

[Video PH, BN ATUR LANGKAH DEKATI PENGUNDI & Tolong hentikan kenyataan perkauman - Manogaran] HOHO operasi Mac ini di Ipoh.

Isnin, 21 Januari 2019

Jelajah bandar dari bumbung.
Bas HOHO operasi Mac ini di Ipoh
BERNAMA
PERAK akan memulakan operasi perkhidmatan bas persiaran dua tingkat, Hop-On Hop Off (HOHO) meliputi kawasan sekitar Ipoh sehingga ke destinasi tarikan pelancongan, Kellie Castle di Batu Gajah, sebelum Mac ini.
Menteri Besar Datuk Seri Ahmad Faizal Azumu berkata, bas pelancongan berkonsep bumbung terbuka itu akan membawa pengunjung ke lokasi menarik di sekitar bandar raya serta menggalakkan kedatangan pelancong dalam dan luar negara ke negeri itu.
Katanya, operasi perkhidmatan itu akan dikendalikan syarikat swasta dilantik kerajaan negeri dengan pemberian insentif oleh kerajaan negeri untuk memulakan perkhidmatan itu.
“Kami berharap pendekatan ini memberi peluang kepada pelancong mengenali kawasan sekitar Ipoh dengan lebih dekat serta membantu kerajaan negeri menjana ekonomi melalui sektor pelancongan, ” katanya hari ini.


Artikel ini disiarkan pada : Isnin, 21 January 2019 @ 8:22 PM
myMetro

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena