Friday 4 July 2014

NASIB BAIK DI PAKISTAN TIDAK ADA Teuku Adnan SU Agung UMNO M'sia...

Sabtu, 5 Julai 2014

NASIB BAIK DI PAKISTAN TIDAK ADA MENTERINYA MENTALITI DAN JIWA MACAM SETIAUSAHA AGUNG UMNO MALAYSIA TEUKU ADNAN MANSOR


Rakam gambar diatas menunjukkan seorang lelaki mengedar mengedarkan roti percuma kepada fakir miskin untuk berbuka puasa di Peshawar, Pakistan

Syukur Alhamdulillah .. negara Pakistan tidak mempunyai menteri yang berperangai macam Setiausaha Agung UMNO Malaysia yang jaga Kuala Lumpur .. kala tidak seorang pengemis dan fakir miskin dia memberi sedekah dan makan akan didenda RM150  ... bayangkan berapa fakir miskin dia berikan sedekah dan makanan.

Yang peliknya ada jua Pemuda UMNO Kuala Lumpur otak jenis dah beku sebab diajar hanya mengampu boleh setuju dan sokong penuh cadangan zalim dan menindas ini.

Manusia yang lupa diri bila dah berasa senang dan duduk dikerusi kuasa .. Dahlah tidak mau membantu fakir miskin yang nak bantu pula akan didenda.

Setahu Omak Kau inilah negara pertama yang membuat peraturan dan undang-undang sezalim ini .. Sepatutnya rakyat nak beri bantuan diberi galakan bukannya dikenakan saman.
Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena