Monday 7 July 2014

Tawaran Berjihad Suriah: Kementerian Komunikasi & Multimedia sedang pantau blog jihad M'sia....

Selasa, 8 Julai 2014
Puluhan tentera jihad dari Kuwait dilaporkan telah melintasi sempadan Turki ke Syria untuk menyokong Free Syrian Army 's (FSA) melawan tentera drejim Bashar Al Assad

Blog siar seruan berjihad dipantau


HULU TERENGGANU - Kementerian Komunikasi dan Multimedia sedang memantau pengendali laman web dan blog yang membuat tawaran kepada rakyat Malaysia untuk menjadi tentera pejuang jihad di Syria dan Iraq.
Timbalan Menteri, Datuk Jailani Johari berkata, kementerian sedar semakin banyak laman web dan blog yang menyiarkan tawaran itu sejak kebelakangan ini dengan pelbagai fakta yang mengelirukan rakyat Malaysia.
"Kementerian melalui Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) juga bekerjasama rapat dengan pelbagai agensi penyiasatan untuk kes ini termasuk Polis Diraja Malaysia.
"Biasanya, SKMM akan bantu dari segi forensik sekiranya diminta PDRM kerana mengikut perundangan, perkara ini adalah di bawah bidang kuasa polis kerana ia adalah kesalahan jenayah," katanya.

Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2014&dt=0708&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_04.htm#ixzz36pBA0voy 
Hakcipta terpelihara 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena