Wednesday 25 March 2015

Najib diberi 48 jam nyata pendirian hudud...Presiden MCA Datuk Seri Liow Tiong Lai "menggigil"?

Rabu, 25 Mac 2015
7 hrs · 
 
 ·

HARI INI DAH HARI RABU..

Katanya Najib mahupun UMNO akan nyatakan pendirian mereka berhubung HUDUD pada Isnin ataupun Selasa (semalam).. SEHINGGA KE HARI INI TERUS MEMBISU...

APA SUDAH JADI NAJIB, UMNO...
Sudah mati ka !!!
Mdan Eunos's photo.

Najib diberi 48 jam nyata pendirian hudud


Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak diberi tempoh 48 jam lagi sehingga mesyuarat Kabinet bagi menyatakan pendirian beliau berhubung enakmen hudud.

Tokoh DAP Lim Kit Siang yang juga MP Gelang Patah berkata Najib masih belum mengumumkan pendirian jelas sama ada Umno/BN menentang hasrat teokratik PAS itu.

Najib yang juga presiden Umno bertemu dengan 12 pemimpin parti komponen Khamis lalu susulan itu dimaklumkan bahawa beliau akan menjelaskan pendiriannya dalam masa terdekat.

Lim berkata penangguhan pengumuman itu menyebabkan Presiden MCA Datuk Seri Liow Tiong Lai "menggigil", yang kemudiannya menggesa semua pihak memberi lebih masa kepada Najib.

- mkini

BLM.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena