Saturday 28 March 2015

Edisi Meraikan Perkahwinan Anak PM..."#KitaLawan sampai menang" atau laungan polis "Kita tahan sampai habis".

Sabtu. 28 Mac 2015

Kita Lawan 'edisi perkahwinan' sedia untuk bermula

Sehingga 5,000 penyokong Kita Lawan dijangka membanjiri pusat bandar Kuala Lumpur hari ini untuk 'meraikan' perkahwinan anak perempuan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak.
Mereka akan berhimpun di Dataran Merdeka, Masjid Jamek, dan ibu pejabat PAS di Jalan Raja Laut, dan berkumpul di Sogo sebelum menuju ke Pusat Konvensyen Kuala Lumpur (KLCC) pada pukul 4 petang.

Ia adalah sebahagian daripada tuntutan pembebasan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dan juga isu-isu lain yang berkaitan, seperti mendesak pengunduran Najib dan Ketua Polis Negara (IGP) Tan Sri Khalid Abu Bakar serta penangguhan Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST) yang akan dilaksanakan mulai 1 April.

IGP telah memberi amaran untuk menangkap peserta perhimpunan hari ini, dan polis telah pun menahan sekurang-kurangnya lima pemimpin pergerakan itu menjelang perhimpunan kali ini.
Ekoran itu, masih belum pasti sama ada perhimpunan ini akan berakhir dengan peserta menyanyikan "'Kami lawan sampai menang" atau laungan polis "Kita tahan sampai habis".
Posted by Kedah Lanie


#KitaLawan: Lensa 2 (28-3-2015)









Posted & copy by RAKYAT MARHAEN

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena