Thursday 25 February 2016

[Video] Pesawat TUDM Terhempas Di Kuala Selangor

Jumaat,26 Februari 2016
Pesawat pengangkut TUDM mendarat cemas, semua anak kapal selamat


Asap tebal kelihatan dari lokasi di mana sebuah pesawat kecil, dengan tanda Sintar Sakti 02, terhempas dan terbakar berdekatan pantai di Kuala Selangor pagi ini. – Gambar ihsan pembaca The Malaysian Insider, 26 Februari, 2016.
Asap tebal kelihatan dari lokasi di mana sebuah pesawat kecil, dengan tanda Sintar Sakti 02, terhempas dan terbakar berdekatan pantai di Kuala Selangor pagi ini. – Gambar ihsan pembaca The Malaysian Insider, 26 Februari, 2016.



Menurut kenyataan TUDM, pesawat yang berpangkalan di Subang itu membuat pendaratan kecemasan berhampiran pantai Kuala Selangor pada 8.50 pagi.
"Lapan anak kapal dilaporkan selamat selepas dibantu nelayan tempatan yang berada di kawasan tersebut," kata kenyataan itu.
TUDM akan menubuhkan pasukan penyiasatan bagi mengenal pasti punca kejadian itu.


"TUDM juga akan berusaha membuat 'recovery' pesawat tersebut," kata kenyataan itu.
Terdahulu dalam laporan awal, Penolong Pengarah Operasi Jabatan Bomba dan Penyelamat Selangor, Mohd Sani Harul berkata pihaknya menerima laporan orang awam berhubung kejadian itu.
"Maklumat berhubung kejadian itu diterima daripada orang awam yang berada di lokasi kejadian yang melihat pesawat terhempas dan mengalami kebakaran.
"Semua mangsa berjaya diselamatkan dengan menaiki perahu nelayan," katanya menerusi kenyataan itu.
Beliau berkata punca sebenar kejadian masih dalam siasatan. – Bernama, 26 Februari, 2016.
- See more at: http://www.themalaysianoutsider.com/bahasa/article/pesawat-kecil-terhempas-di-kuala-selangor#sthash.w33a0Pp5.dpuf



1 comments:

IBU TUTI TKI SINGAPUR said...

Awalnya aku hanya mencoba main togel akibat adanya hutang yang sangat banyak dan akhirnya aku buka internet mencari aki yang bisa membantu orang akhirnya di situ lah ak bisa meliat nmor nya AKI NAWE terus aku berpikir aku harus hubungi AKI NAWE meskipun itu dilarang agama ,apa boleh buat nasip sudah jadi bubur,dan akhirnya aku menemukan seorang aki.ternyata alhamdulillah AKI NAWE bisa membantu saya juga dan aku dapat mengubah hidup yang jauh lebih baik berkat bantuan AKI NAWE dgn waktu yang singkat aku sudah membuktikan namanya keajaiban satu hari bisa merubah hidup ,kita yang penting kita tdk boleh putus hasa dan harus berusaha insya allah kita pasti meliat hasil nya sendiri. siapa tau anda berminat silakan hubungi AKI NAWE Di Nmr 085--->"218--->"379--->''259'

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena