Sunday 21 February 2016

[Video] Kat KLCC...Pasal apa budak ‘Raver’ dan ‘Hipster’ ni nak gaduh? "Skill individu utk mencilok..."

Ahad, 21 Februari 2016

skill individu utk mencilok...!!!



Kecoh pulak kat laman sosial Facebook, budak-budak ‘Raver’ dok pakat muat naik status nak bergaduh dengan budak-budak ‘Hipster’ kat KLCC, Sabtu ini! Jap! Jap! Budak-budak ‘Raver’ ini geng apa pulak?? Sebelum ini dok dengar pasal budak-budak ‘Hipster’ jer yang dok tarik perhatian..

Yela, budak-budak ‘Hipster’ kan suka melaram dengan pakaian mahal dan pergi makan tempat-tempat mahal macam kafe.. Betul tak?? Ada sesetengah itu dari golongan biasa-biasa jer, tapi nak berlagak juga  macam orang kaya.. Kena lah dengan perkataan ‘Hipster’ yang maksudnya budak dari golongan biasa, bajet nak buat macam orang kaya..

Tapi budak ‘Raver’ ini apa jadahnya pulak?? Sebelum ini tak pernah kecoh lah pulak pasal geng ‘Raver’ ini, korang pernah dengar pasal budak-budak ‘Raver’ ini? Berdasarkan komen-komen di laman sosial lah kan, budak ‘Raver’ ini geng-geng yang melayan muzik ‘trance’..

Hah, ‘trance’?? Apa itu?? Alaaa… Muzik yang erotik dan mengghairahkan untuk bergoyang lah.. Ohhh.. Ini kira geng budak-budak liar yang suka berparti sampai ke pagi lah noh.. Tapi pasal apa budak ‘Raver’ dan ‘Hipster’ ni nak gaduh??

Ada seorang budak ‘Raver’ muat naik status, kata budak-budak ‘Hipster’ dok mencabar diorang dan nak hapuskan geng itu, itu yang nak pakat ramai-ramai turun pergi ke KLCC.. Hah, elok lah Raver nak hapuskan hipster, hipster nak hapuskan raver… Bagus sangat lahhh! Kurang lah sikit kaum batak kat malaysia ni.. Betul tak??

Budak-budak tak matang macam ini lah kan, masing-masing pakat nak tunjuk hebat! Miss pun pening lah dengan anak muda sekarang ini, macam-macam geng diorang wujudkan.. Lepas ini tak tahu lah, geng apa pulak diorang nak wujudkan! Dulu terkenal dengan geng gothik la, punk lah, nirvana lah dan banyak lah lagi.. Tapi semua tak boleh pakai dan bajet bagus jer.. Puuuiih! - MissHana/Utaranews.com



Page Liked · 2 hrs 
Pemangku Setiausaha Kementerian Kebajikan Ekspatriat dan Pekerjaan Luar Negara Bangladesh, Begum Shamsun Nahar : Kerajaan Malaysia masih akan mengambil pekerja dari Bangladesh seperti dipersetujui dalam memorandum persefahaman yang ditandatangani 18 Februari lalu. Kerajaan Malaysia membuat pengumuman itu untuk menenangkan kumpulan pendesak tempatan yang menentang pengambilan pekerja asing. Bangladesh masih belum menerima sebarang kenyataan rasmi berhubung tindakan pembekuan Putrajaya itu....

P/s: Jgn bimbanggg adikkk manisss... abang tetappp mariii... Kisss ciked... Muuuahhhh...



HEBATNYA MAJLIS ULANG TAHUN 40 NAJIB DALAM POLITIK CUKUP MERIAH.
DIMANA 3 JUTA AHLI UMNO YANG MENYOKONG NAJIB..??...KIKI
Page Liked · 3 hrs 
Sambutan makan malam sempena 40 tahun najib dalam politik semalam kena boikot oleh jemputan...tengok awani tadi pun dia hanya fokus najib berucap..xtunjuk tetamu yang hadir...teruk dah....hehehe

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena