Monday 15 February 2016

Rakyat Malaysia malas kerja atau MENTERI MALAS fikir? Sadis! Gadis Diculik & Dirogol Geng Bangladesh selama 17 hari.

Isnin, 15 Februari 2016
Kenapa tiap2 pagi beribu2 rakyat Malaysia masuk ke Singapore bekerja ?
Rakyat Malaysia malas kerja atau MENTERI MALAS fikir soal rakyat tapi rajin fikir nak kaut untung niaga Bangla..?

Berebut rakyat malaysia nak kerja cuci longkang kat Singapura sana tu. Sebab gaji yang dibayar setimpal.

Kat Malaysia kerja cucu langkang RM700 nak makan apa woii???

Gile ke korang para menteri?

Page Liked · 7 hrs 
Sindrom menyalahkan orang lain...


JANGAN LUPA buat lepasan graduan2 tu.. bila nak cari kerja carilah kerja cuci longkang. Klu boleh yg gajinya boleh tampung bayar hutang PTPTN kelak..

Anak Zahid tu Datuk Nurulhidayah yg digelar sbg IKON BELIA tu pernah ke kerja cuci longkang masa nak cari kerja dahulu...



Campor 1.5 juta lak pasni

Page Liked · 10 hrs 

Itu yang kitaTahu...yg kita tak tahu dan tak nak ambil tahu mungkin banyak berlaku...
Tambahan Zaman Masakini mcm2 haru biru...
Apa lah Nasib yg menimpa..Anak Gadis juga rasa tak Selamat Sepanjang masa..
Baca selanjutnya :Sadis! Gadis Diculik & Dirogol Geng Bangladesh Selama 17 Hari

superkiram.blogspot.com


Kes cleaner bangla cabul budak sekolah rendah dekat bayan baru, Penang..nasib baik abg polis cepat sampai kalau tak, mmg lunyai bangla ni kena belasah..! biar lah pihak berkuasa membuat siasatan...(hhmmm 1.5 juta bangla coming soon to msia) renungkan lah..hehehe


Lelaki Bangladesh disyaki rogol remaja OKU ditahan

Jurucakap polis berkata lelaki berusia 38 tahun itu ditahan kira-kira jam 5.30 petang semalam selepas pengawal keselamatan di pangsapuri berkenaan melihat suspek dalam keadaan mencurigakan dan membawa mangsa yang berusia 13 tahun ke kawasan tangga di situ.
"Pengawal keselamatan itu memaklumkan kejadian berkenaan kepada bapa mangsa sebelum dia (bapa) bersama beberapa penduduk mencari lelaki Bangladesh berkenaan dan menemui suspek bersama remaja yang mengalami masalah lembam itu," katanya di George Town hari ini.
Beliau berkata mangsa mendakwa dirogol beberapa kali oleh suspek sebelum ini dan diberi upah sebanyak RM10 supaya dia tidak menceritakan kepada sesiapa.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Pulau Pinang Datuk Mohd Zakaria Ahmad ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan berkata remaja berkenaan dihantar ke Hospital Pulau Pinang untuk pemeriksaan.
Lelaki Bangladesh yang bekerja di kilang di kawasan Bayan Lepas itu direman selama 4 hari bagi membantu siasatan, katanya. – Bernama, 15 Februari, 2016.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/lelaki-bangladesh-disyaki-rogol-remaja-oku-ditahan#sthash.8d7I4HMm.dpuf

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena