Thursday, 28 February 2013

ALLAHUAKBAR! Dah Tua Pun Masih Bodoh Piang....Kena Main dengan Budak2 U aje..

Khamis, 28 Februari, 2013
Alhamdulillah di DUN Manjoi takde Orang Macam Ni!....Buat Setakat ni lah...
Video orang UMNO mengamok halau Mahasiswa tersebar.
Samseng Umno vs MahasiswaGamis 
Hadapan Hotel Riyaz,Pulau Duyong,K/Tgnu.
KEBODOHAN APEKAH INI?
Ada minta izin tak sebelum nak masuk kampung orang?

PODAHHHHHH

Cakap macam orang BANGANG. Takan setiap kali aku nak pergi mana2 aku kena minta izin dengan seluruh penduduk kampung baru leh masuk kampung tersebut? Mana pernah wujud peraturan tue pun. Jangan nak mengarut la kau. Ko pun kalau pergi masuk mana2 kampung tak pernah minta izin pun. Lagi ada ahti nak paksa orang buat benda tue. Jangan sampai bodoh piang nya weh. Ingat satu malaysia tak p sekolah ka woi
1. Kita boleh jejak kat mana2 tempat awam di malaysia selagi ia bukan tempat persendirian. 

2. Lokasi dalam video tue ada ke nampak macam kawasan persendirian?

3. Nak masuk rumah orang dengan masuk kampung orang berbeza definisi la weh si tolol.

4. Ko tak setuju tapi ada ramai je penduduk kampung yang lain setuju.

5. Suara ko tak mewakili suara seluruh penduduk kampung.

MAIN2 HALAU MACAM NEGARA NEH BAPAK KAU YANG PUNYA PULA.
BODOH LA LUE.
Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2013/02/video-orang-umno-mengamok-halau.html#ixzz2M7aXQamE
Katak Mati...@...Mati Katak!
Bodo...Piang!
Ubah Sekarang! Selamatkan Malaysia!

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena