Saturday, 23 February 2013

TERMINATOR: Treler NEGARA BERKEBAJIKAN PAS FOR ALL....Komentar GENERASI 'y' & 'z'!..Mampuih UmNo Kali nih..!

Sabtu, 23 Februari 2013
alditta.blogspot


KOMENTAR TERBAIK
Top Comments

afkarvr 1 day ago
bukan transformer tapi TERMINATOR.. :) TERBAEK !!!! Takbir~
Semoga dpt jelajah satu Malaysia sehingga PR ke PUTRAJAYA !!!!
Reply  · 20  

achixTV 1 day ago
pergh lagu terbaik. meremang bulu roma hehe
Reply  · 8  
All Comments (74)

Normila M. Noor 18 minutes ago
Sebuah parti yg dulunya dipandang rendah, kini semakin gah ... :)
Reply  ·  

Reply  ·
farfir abadi 1 hour ago
umno cuma layak dgn lori lembu..
Reply  ·  

farhansuperbike 1 hour ago
ya allah selamatkanlah treler PAS ini drpd diganggu oleh pencacai UBN.......
Reply  ·  

Muhammad Hafizuddin 1 hour ago
bn nk bt jgkk ltp pkai lori lembu.
Reply  ·  

Reply  ·
ibnuMutalip 2 hours ago
buat orang di putrajay terkencing....
Reply  ·  

kaizen speed 2 hours ago
Yang penting undi aku pada pr..hahaha..ramai pencacai umno dlam ni,tpi belum tentu daftar mengundi.haha
Reply  ·  

kaizen speed 2 hours ago
Aku nk tgok pru 13 ni mcam mana.kalau bn kalah,mohon macai jgan bunuh diri.hahaha
Reply  ·  
Show more
Nazaruddin Mohamad Samin 3 hours ago
PAS forever. KO UMNO! UMNO KO! KEOK UMNO!
Reply  ·  

MrAlienFrog 4 hours ago
"KEMBARA PERTAHANKAN KALIMAH ALLAH" anjuran UMNO & PERKASA. Kelihatan "mujahidah dan mujahid" penuh "kewarakkan" berkonvoi bersama-sama ke Padang Sera"... Itulah realitinya UMNO/PERKASA. Kalimah Allah kamu pertahankan tapi hukum Allah kamu tolak..
Reply  ·  

Mist Storm 5 hours ago
dapat rm 500 brim 1 dapat lagi rm 500 brim 2... selepas 55 tahun??? psy menyalak 8 minit, rm 5 juta???eh betul lah tu yang aku dengar.."di mana UMNO berdaulat disitu melayu melarat"...tu kang adalah pencacai melompat panas punggung.
Reply  ·  

anom8814 5 hours ago
apa punya bagang si Tabung Mamali ni semua tu KERA-KERAjaan la kena bt, ni bkn pentas fitnah, pentas utk melawan fitnah, Pas pernah ke kuar tv, xde mereka nak sampaikan maklumat mcm mana utk tangkis fitnah? secara ceramah dan perhimpunan la, bagang klu KERAjaan adil ruang umno/bn dan PR sama, sbb KERAjaan zalim la kita rakyat kena tentang habis-habisan amanah yg rakyat beri selama lbh 55thn mereka umno/bn lalai dan kianati. arak, judi, pusat maksiat berleluasa, jgn sampai dtg kemurkaan Allah.
Reply  ·     in reply to Tabung Memali (Show the comment)

kaizen speed 6 hours ago
55 tahun,rakyat bru dpat rm1000..sungguh memalukan.pemimpin umno kaut duit,smpai 7 keturunan pun x habis..ahli umno duk nganga jela.haha
Reply  ·  

hafizmukhtar88 7 hours ago
Naek bas kang pencacai yg dpt rm30 mcm ko nie baling cat r baling batu r tabung memali oi......skurg2 nye dorg tk bli cincin bejuta,duit lmbu jd kondo.....lg terok kn.....duit rakyat gak tu.....
Reply  ·  

usop broga 8 hours ago
Wa bangga tgk PAS menuju setapak kehadapan dengan memiliki kenderaan canggih untuk menyampai maklumat kepada seluruh rakyat Malaysia.
Sapa kata PAS hanya memikirkan akhirat tanpa memikirkan kemajuan didunia?
hahaha
Reply  ·  

emi179 8 hours ago
utk macai2 semua... duit beli treler tu adalah duit ahli2 pas... setiap kali ceramah kami bknnya dpt rm100, tp beribu2 ringgit... kami x lokek...... yg tibai duit rakyat tu, BN.... depa kenyang kat ats... lu macai dpt 50 ringgit dah seronok...
Reply  ·  

mohamad hafiz yusof 8 hours ago
meremang tengok. INIKALILAH!
Reply  ·
roborovski008 8 hours ago
treler ni lah yang efisyen, tak yah lah nak sebuk wat stage kat tempat yang dikempen tu. memang bijok pung
Reply  ·  

emi179 8 hours ago
betul tu... berenti jer tepi jln... trus wat ceramah.
Reply  ·     in reply to roborovski008 (Show the comment)

ibnukhaldunik 9 hours ago
Cayalah......background muzik filem terminator. Kepala trailer ni kalau dapat jenama scania lagi gempar punya!
Reply  ·  

otaiazmi 9 hours ago
Bawalah masuk tempat yg byk bendera umno beb...lobby kat sana...
Reply  ·  

ibnukhaldunik 9 hours ago
Ali Karomi ni salah seorang budak hingusan yang masih jahil pasal politik. Kau cakap perabis duit rakyat? Aku nak tanya kau ni. Shahrizat Jalil dan Khir Toyo tu perabis duit mak bapak dia ke sampai 250 juta tu?
Reply  · 2  

Muhammad Ismail 9 hours ago
ali karomi : ko ckp mcm x fikir la yg kerajaan yg sedia ada ni duk perabih duit rakyat.. haha... sebelum cakap fikir guna otak.. jgn cakap tu mcm x da otak... kalau dah macai tetap macai la lu ni... PUUIHHH..!!!
Reply  ·
TheSkullisher 11 hours ago
rindu arnold schwarzenegger...jangan tak tau
arnold skarang politician berjaya kat US.
dia pon pembangkang gak tapi bagus dalam mentadbir.
tak kira la sape yg memerintah...kalau dia tak tindas orang islam
tak salah kot nak memerintah.
Reply  ·  

Mohd Saufee 12 hours ago
wlau kmi dsekt ,xblh bersuara ,difitnh ,namun kmi berusha mengmbalikn hak rkyt ,dn menumbgkn krajaan umno yg ZALIM lgi jhat
Reply  ·  
Show more

Dare Bear 18 hours ago
terbaiklah PAS n PR!!
Reply  ·
Aida Delmina 21 hours ago
Semuga berjaya ke Putrajaya. Amin...
Reply  ·  

cikgu saari 21 hours ago
Yang paling bangga ialah pemandu treller. Bawak treller hati2. Jangan laju2. Ingat bawak treller bersama dengan harapan rakyat.
Reply  ·  

saypul md said 21 hours ago
pergh terbaeekk!!! megatron lwn decepticon
Reply  ·  

apihs82 21 hours ago
Terbaikkkkkk......(Y)
Reply  ·  
Show more

sayyidah nisaa' ul 'alamin 21 hours ago
terbaik. bukan calang2 pemikir PAS yang boleh memikirkan strategi sehingga ke tahap ini !
Reply  ·
gugel cabuk 23 hours ago
rase nak nanges tgk video ni.. :'(
Reply  · 2  

zifee zif 23 hours ago
UMNO setakat guna lori ikan , cukup laa sbb org tak ramai datang...kehkehkeh[iminent=zkw bgAgUWfOB]
Reply  ·  

Hidayat Mustafa 1 day ago
syok sendiri tu umno..setan thogut melayu
Reply  ·     in reply to ukaragen (Show the comment)

Ultra Man 1 day ago
bangga giler
Reply  ·  

hannah hana 1 day ago
terharunya tgk treler ni... ble nk smpai Melaka ye??? nak join sekali bleh?
Reply  ·

jamal adnan ahmad jam 1 day ago
fuuyooo dasat tuuu...good good...memang kreatif lah...tk lame lagi ade laa yg niru tuuu..keje meniruuu jee...spicis ni idea yelek..pocik...tapi kalau bab duit pndai lak depa..pandai kapor....ce wahh
Reply  ·
murninadia 1 day ago
Hebat.....awesome! awesome!
Reply  ·  

yusoff wahab 1 day ago
org umno agaknya dah bersedia dgn cat merah dan batu,budaya depalah tu....!
Reply  ·  

M. salam 1 day ago
teruskan demi rakyat!
Reply  ·  

pakong82 1 day ago
jgn main2 terminator tu hehehe........moga Allah mudahkan usaha
Reply  ·  
Show more

afkarvr 1 day ago
bukan transformer tapi TERMINATOR.. :) TERBAEK !!!! Takbir~
Semoga dpt jelajah satu Malaysia sehingga PR ke PUTRAJAYA !!!!
Reply  · 20  

tearofassasin 1 day ago
Kan treler tu pentasnya ada 2 side....elok masa seramah sebelah penceramah sebenar...sebelah lg letak screen projector
Reply  ·  

masterpeace5457 1 day ago
Lagu transformers kn???? Gempak muzik backgroun....
Reply  ·
N23 DUN MANJOI




maemahi.blogspot

1 comments:

Unknown said...

treler tong taik macam kereta jenazah jer. bawa keranda untuk diri sendiri...habis pru 13 nanti treler pun lesap..manipestuk korang pun lesap, jgn angkuh sebab rakyat tolak pas krn anuwar jijik bersama pas...pas tak gentle...boleh belah

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena