Saturday 24 May 2014

Bkt Gelugor: SMS palsu dan Najib mahu DAP menang?...Calon bebas pulak 'cabut lari makan angin' ke Langkawi

Ahad, 25 Mei 2014

Abu Backer tarik diri dan dedahkan Konspirasi Najib menangkan DAP di Bukit Gelugor

Hari tu dia menangis-nangis dan merajuk serta hampir tarik diri bila dirinya kurang mendapat liputan media..

Bagaimanapun setelah mendapat liputan besar-besaran dari berbagai media setelah melakukan aksi stunt keatas kereta Guan Eng, dia nak tarik diri juga..

Alasannya ialah dia dah kecewa dengan sistem Pilihanraya negara ini dan paling menarik dia buat pendedahan kononnya Najib mahu DAP menang..

Menurutnya sumber 'tertinggi' (tinggi mana entahlah samada setinggi Komtar atau KLCC hanya dia yang tahu) memberitahu beliau bahawa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak sengaja memberi laluan mudah kepada DAP bagi membalas jasa mereka yang memberi laluan kepadanya di Pekan pada 1976.

Kah..kah..kah... pandai dia ni cari populariti nak fitnah Guan Eng kononnya kereta Guan Eng langgar dia tak boleh pasal ada rakaman video.. dia cari pasal dengan Najib pulak...

Najib dan BN nak bagi laluan kepada DAP?.. kirim salam la.. Kalau Najib nak bagi laluan kepada DAP, Dyana Sofya tak terima serangan bertali arus la...

Posted by Anak Sungai Derhaka 

Deposit dah hilang


Dollah yankee -
Bukan senang bro .. parlimen Bukit Gelugor ni besar,terlalu besar. Merangkumi Relau sampai ke Air Hitam. Kalau lah kesemua pengundi-pengundi melayu dalam senarai pengundi di-Bukit Gelugor memberikan undi mereka kepada Abu Backer, pun dia tak boleh menang sebab pengundi melayu hanya lah sekitar 12 ribu orang lebih sikit saja daripada total 80 ribu lebih pengundi-pengundi berdaftar.

Kurang 24 jam sebelum pengundian pagi esok, calon bebas paling banyak gimik dalam pilihan raya kecil (PRK) Bukit Gelugor Abu Backer Sidek Mohamad Zan hari ini mengisytiharkan telah 'menang'.
Beliau malah meninggalkan Bukit Gelugor malam ini bersama penyokong-penyokongnya untuk ke pusat peranginan Langkawi, Kedah.
Menurut beliau calon bebas telah menjadi mangsa kerana tiada harapan menewaskan DAP di tempat yang tidak ditandingi BN. 
POSTED BY DOLLAHYANKEE


SMS palsu Adun DAP untuk takutkan pengundi

  


KUALA LUMPUR: Nombor telefon beberapa wakil rakyat DAP Pulau Pinang telah digodam dan diklon bagi menghantar sms fitnah bagi menakut-nakukan pengundi, terutama orang Melayu, lapor Roketkini.

Ia dipercayai sebagai sebahagian usaha saat akhir pihak-pihak tertentu untuk menyekat kemenangan calon DAP Ramkarpal Singh dalam Pilihanraya Kecil (PRK) Bukit Gelugor, esok.

Antaranya adalah sms menggunakan nombor Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang Professor P Ramasamy yang berbunyi, “Ingt pengundi melayu Sg Gelugor/ Kg melayu, Gerai kamu akan dirobohkn slps PRK!!!”.

Selain Ramasamy, wakil rakyat lain yang turut menjadi mangsa adalah Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Seri Delima RSN Rayer.

Rayer dalam pesanan Whatsapp memaklumkan, beliau telah membuat laporan polis berhubung fitnah jahat itu di Balai Polis Jelutong jam 11 malam tadi.

Memetik laporan polis itu, beliau membuat laporan polis selepas menerima beberapa panggilan telefon yang menuduhnya menghantar sms berbau perkauman.

Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng dalam ceramahnya di Sekolah Menengah Han Chiang di sini mengecam taktik kotor pihak yang tidak bertanggugjawab itu.

“Beberapa sms palsu kononnya dihantar wakil-wakil rakyat kita. Itu adalah satu usaha jahat untuk menakut-nakutkan pengundi.

“Saya seru semua rakyat Pulau Pinang agar jangan percaya dengan sms itu,” katanya lagi.

Bagi kawasan Parlimen Bukit Gelugor, jumlah pengundi Melayu adalah 15.16 peratus, Cina (74.25 peratus) dan India (10.15 peratus).
batu vs kayu.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena