Tuesday, 27 May 2014

# UMNO 'CELAKA' Patutlaa Membisu...Che'GuBard - FELDA pemegang saham terbesar Cadbury?

Selasa, 27 Mei 2014
morning.... lalalala
DS Zahid Komedi


PRK TELUK INTAN .. BIAR RAKAMAN GAMBAR SUASANA CERAMAH ANTARA ANJURAN DAP/PR DENGAN UMNO/BN SEBAGAI SAKSI BERBICARA.


Omak Kau malas nak ulang dengan panjang lebar takut dituduh takbur dan sombong pula .. .. suasana ceramah tarikh dan waktu yang sama sempena PRK Teluk Intan dilokasi yang berlainan anjuran UMNO/BN dengan DAP/PR.

Gambar diatas ceramah anjuran UMNO/BN .. jumlah kehadiran????? Kalau ditolak para petugas mungkin tidak sampai 20 orang kot... lebih banyak bilangan motosikal dari kehadiran penduduk tempatan.

Gambar dibawah pula ceramah untuk calon DAP/PR Dyana Sofya Daud ... Kehadiran dengan penduduk berbilang kaum dan latar belakang amat padat dan sendat sekali sampai nak masuk ketempat ceramah diberitakan jalan sesak dan terpaksa berjalan kaki sejauh lebih 2 kilometer.

Jika difikir secara akal logik ... rakyat Teluk Intan memberikan sokongan kepada calon mana???

Ertinya segala gula-gula projek mee maggi segera berbillion ringgit termasuk lebuh raya dan universiti serta jalur lebar lebih pantas tidak mmpu memikat dan memujuk rakyat Teluk Intan memberikan sokongan kepada calon BN tajaan UMNO, Mah Siew Keong.

Fitnah kotor lagi jijik tanpa batasan dan takut dengan dosa tidak mengurangkan sokongan rakyat kepada calon DAP/PR Dyana Sofya Daud.

Politik kotor dan perkauman sempit sudah ketinggalan zaman dan tidak lagi relevan sekarang ini .. politik yang masih diamalkan UMNO/BN sudah dianggap pupus tarikh.
Posted by 

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena