Wednesday, 28 May 2014

[Video] Surat Utusan Polis Mengenai Kemangkatan Sultan Perak Pada 27 Mei?

Rabu, 28 Mei 2014

Surat Utusan Polis Mengenai Kemangkatan Sultan Perak Pada 27 Mei Pula Tersebar...

Haiya..

Macam2.

Sejak beberapa hari yang lepas kita dikhabarkan dengan berita kemangkatan sultan Perak.  Kejap kata dah mangkat. Kemudian ada yang menafikan. Kata belum. Sudah stabil. Kejap kata dah mangkat lagi. Kang kejap nafikan lagi. Kejap kata dah mangkat. Kali neh betul2 pula dah mangkat. 

Alfatihah diucapkan kepada Sultan Perak dan salam takziah untuk ahli keluarga sultan Perak.

Kali neh.

Lepas dah mangkat pun tak habis cerita.

Lihat ;


Mula2 perkara di atas tersebar sejak semalam. Bila dah tersebar tue macam2 la komen yang timbul. Antaranya ada yang menafikan penyebaran di atas dengan merujuk kepada tiadanya laporan rasmi berhubung kemangkatan Sultan Perak.

Bahkan ada juga yang memberitahu. Sedara mara mereka terlibat dalam merawat Sultan Perak. Memang sah tiada kematian. 

Namun. Hari neh yang lain pula tersebar.

Lihat ;



Yang ini juga disebarkan secara meluas melalui ;

- Wassap

- Facebook

- Twitter

Surat utusan POLIS yang sedang mengarahkan persiapan untuk menguruskan jenazah Sultan Perak. Surat bertarikh semalam. 27/5. Salah tarikh ke? Dan lagi satu, kalau nak kata persiapan awal bagi menghadapi sebarang kemungkinan kenapa diletakkan JENAZAH bagi mengambarkan Sultan Perak?

Aku pun tak nak la sebut panjang2 sebab tatau apa2 pun.

Benda2 macam neh POLIS je yang boleh bagi jawapan. Kita tunggu aje la respon polis berhubung penyebaran surat ini. Dan suka diingatkan. Surat neh sepatutnya rahsia kan? Macam mana boleh tersebar di media sosial? Surat2 macam neh polis dan orang2 yang berkenaan aje ada akses wei. Kita rakyat biasa mana ada..

So lue fikirlah sendiri ek.

Kbai.

Ameno World Rebelious

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena