Wednesday, 28 May 2014

Rakyat kampung sudah cerdik .. Nyawa UMNO semakin pendek!! Apa barang topi aje?

Khamis, 29 Mei 2014

PRK TELUK INTAN ... PUTERI UMNO DIMALUKAN APABILA PEMBERIAN TOPI BERLAMBANG DACING RAKYAT TIDAK AMBIL PUSING???


Inilah realiti sebenar yang berlaku diakar umbi apabila Puteri UMNO Malaysia sendiri turun padang tanpa ada pemimpin-pemimpin besar UMNO disisi.

Cukup-cukup hambar sambutan diberikan oleh warga Melayu kepada mereka ... teguran disambut dengan sambil lewa, malahan ada yang langsung tidak angkat muka .. cukup dihina begitu sekali ... pemberian topi langsung rakyat tidak ambil peduli.

Memberi mesej yang cukup kuat dan jelas betapa rakyat sudah muak dan bosan dengan cara UMNO/BN berpolitik ikut musim dan bukannya berterusan ... Anggap rakyat amat mudah digula-gula dengan sekadar memberi umpan topi berlambangkan dacing.

Apakah Puteri UMNO Malaysia anggap nilai rakyat sekadar sebuah topi?????  .. Harga getah turun merudum cukup teruk dimana suara Puteri UMNO???? .. Harga barang-barang keperluan harian naik mencanak dimana pendirian Puteri UMNO???? .. Kehidupan rakyat makin terhimpit mana suara jerit Puteri UMNO????

Bila rakyat kampong sudah cerdik .. nyawa UMNO semakin pendik!!!!!

Posted by 

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena