Friday 6 February 2015

MUKHRIZ MAHATHIR selamat dari dimalukan? Nak bagi buah limau percuma pun rakyat tak mau datang...

Jumaat, 6 Februari 2015


Islam Tak Ajar Kencing Atas Kubur Orang Mati

Korang rasa dia ni islam DAP ka islam PAS? Nak mencacai pun jangan membabi buta. Rasanya upah mencacai harta dia tak habis nak makan 7 keturunan sebab tu sanggup letak agama di belakang bodoh di depan.

- Dia ni kerana terlalu taksub mencacai terlupa agaknya. Dimana-mana pun di dunia ini normal jika ada parti pembangkang. Tanpa pembangkang tiada piliha
nraya. Buat apa nak ada pilihanraya jika pembangkang tiada -
#MukaNampakBodohDahTauMacaiSiapa

Saja nak flash back,

masa " melayu en Wan Kuak jual gula, murah boleh jer "

Sekarang permit kasi kat cine Moh Ah Tar, mehel giler gula. Padahal import dari luar murah jer.

Nak marah siapa nih?




MUKHRIZ MAHATHIR SELAMAT DARI DIMALUKAN KERANA TIDAK HADIR UPACARA SERAH BUAH LIMAU PERCUMA DI DUN NYA SENDIRI KERANA TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN?????
http://omakkau.blogspot.com/2015/02/mukhriz-mahathir-selamat-dari-dimalukan.html




Program Majlis Ramah Mesra Bersama Masyarakat Cina Dan Penyampaian Buah Limau Tahun Baru 2015 Bersama Menteri Besar Kedah Dato' Seri Mukhriz Mahathir yang juga ADUN Ayer Hitam di Dewan SRJK (C) Pei Min, Padang Sera hari ini 6 hb Februari 2015 bersamaan hari Jumaat jam lebih kurang 9.00 pagi cukup memalukan sekali sebagai seorang Menteri Besar, kerana sambutan cukup hambar dan lemau .. lebih separuh dewan lenggang kosong kerusi tiada penghuni.

Dengar katanya sepatutnya seorang dapat satu kotak limau, disebabkan tiadanya sambutan maka seorang diberikan lebih dari satu kotak. Yang menjadi sedihnya program ini diadakan dikawasan DUN nya sendiri iaitu DUN Ayer Hitam. 

Nak bagi buah limau percuma pun rakyat tidak mau datang dan tidak mendapat sambutan!!!!! .. Tapi dia bernasib baik kerana tidak hadir pada majlis itu pagi ini ... kalau tidak malu sungguh bila lihat dengan mata kepala sendiri sambutan yang cukup hambar tidak bermaya dari rakyat masyarakat Cina terhadap dirinya sebagai Menteri Besar Kedah. Peliknya .. dari risikan yang didengari ada hati dengan pimpin UMNO diperingkat pusat.


Posted by OMAK KAU!!!! at Friday, February 06, 2015 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena