Wednesday 20 January 2016

MB nak digugurkan? Pelombong bauksit pulak SUDAH LARI!!! Aper dah jadi dalam amenoooooo...

Rabu, 20 Januari 2016

Bila pemimpin nak berjinak2 menipu rakyat..

Pada akhir zaman nanti, akan kelihatan KUASA DARI ORANG2 BODOH dan ZALIM. Mereka mempunyai RAMAI PEMBANTU dalam kezaliman mereka, bahkan mendera manusia dan menghinakan mereka.

Dari Abu Umamah ra bahawa Rasulullah SAW bersabda, "Pada akhir zaman, akan ada orang yang membawa cemeti seperti ekor lembu. Mereka pergi pada pagi hari dalam KEMURKAAN ALLAH dan kembali pada petang hari dalam KEMARAHAN ALLAH. " -(HR. Al-Albaniy)



Bila pemimpin nak berjinak2 menipu rakyat..

Menteri Besar Pahang nyatakan tak dapat tangkap pelombong haram bauksit SEBAB MEREKA LARI... Adnan Yaakob ingat rakyat ni baru masuk tadika ke ??

Semenjak bumi Kuantan bertukar menjadi Marikh, sudah berapa kalikah beliau turun padang ke kawasan yg dicemari bauksit & bertemu rakyat yg jadi mangsa kerakusan tokey2 bauksit ??


Krikk... Krikk... Krikk...

Aper dah jadi dalam amenoooooo.. upset emoticon

Kedah bakal dapat MB baru ?.. Kesiannn Mukhriz. Tak puas lagi nak duduk dalam kediaman rasmi MB yang dah diubahsuai dengan jutaan ringgit masa dia mula² ambil alih kerusi MB daripada arwah Ustaz Azizan dahulu... uhukk~

Mukhriz Mahathir

Mukhriz beri respons dakwaan Umno Kedah malam ini

Datuk Seri Mukhriz Tun Mahathir dijangka akan mengeluarkan kenyataan malam ini berhubung dakwaan gagal menjalankan tugas sebagai Menteri Besar Kedah dan menguruskan parti, kata Setiausaha Akhbar Menteri Besar. 


Petang tadi,  satu sidang media oleh hampir seluruh kepimpinan Umno Kedah diadakan bagi menyuarakan hilang keyakinan terhadap kepimpinan Mukhriz sebagai Menteri Besar dan Pengerusi Badan Perhubungan Umno negeri. 

Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kedah, Datuk Seri Ahmad Bashah Md Hanifah mengumumkan demikian selepas mengadakan pertemuan tertutup dengan hampir kesemua Adun dan ahli Parlimen Kedah. 

Turut hadir dalam pertemuan itu ketua-ketua sayap Pemuda, Puteri dan Wanita Umno negeri. Antara pemimpin yang hadir ialah Menteri di Jabatan Perdana Menteri yang juga Ahli Parlimen Jerai, Datuk Seri Jamil Khir Baharom, 

Timbalan Menteri Pertahanan yang juga Ahli Parlimen Kubang Pasu, Datuk Johari Baharom dan Pengerusi Tabung Haji yang juga Ahli Parlimen Baling Datuk Seri Abdul Azeez Abdul Rahim. 

Posted & copy by RAKYAT MARHAEN 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena