Saturday 4 March 2017

[Video] #Freehold #Leasehold Najib BERBOHONG? Memang Tun Mahathir seorang yang hebat!

Ahad, 5 Mac 2017

TUN M MEMANG HEBAT....

Malam tadi, Tun Mahathir Mohamad mengadakan program ceramah di Johor Bahru dan melalui gambar-gambar yang bertebaran di media sosial, terbukti bahawa kedatangan beliau mendapat sambutan hangat daripada orang-orang Johor.


Di sebalik adanya laporan polis yang dibuat oleh beberapa NGO yang cuba menghalang kedatangan bekas Perdana Menteri itu, bukan saja Tun Mahathir yang tidak rasa terganggu, bahkan orang-orang Johor sendiri menjadi lebih bersemangat untuk menghadirinya.

Nanpaknya laporan polis itu tidak ubah seperti "promosi percuma" kepada kedatangan Tun Mahathir.

Dari sudut yang lain, kita juga tentunya hairan dan tertanya-tanya bagaimana NGO-NGO tersebut boleh cuba menghalang kedatangannya kerana Tun Mahathir adalah seorang negarawan, selain Bersatu yang dipengerusikannya adalah sebuah parti politik yang sah di sisi undang-undang.

Pagi ini pula, Tun Mahathir meluangkan masa meninjau-ninjau sekitar Forest City yang kerapkali dibangkitkannya sebelum ini.

Dalam usia sepertinya, beliau boleh saja memilih untuk berehat dan menikmati kehidupan tenang bersama keluaga dan anak cucu, tetapi demi sayangkan kepada bangsa dan negara, beliau sanggup mengenepikan semua keselesaan itu dan memilih untuk terus berjuang selagi hayat dikandung badan.

Memang Tun Mahathir seorang yang hebat....
Gambar-gambar di atas membuktikan kata-katanya selama ini adalah benar belaka dan menolak seratus-peratus kenyataan Najib bahawa pembangunan di Forest City hanya pajakan selama 99 tahun. (Shahbudin 04/03/2017).

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena