Saturday 4 March 2017

[Video Pas klu klek, Kita Perlu Tukar Kerajaan BN] Tun M buktikan tanah di Forest City hak milik luar...Geely Holding Tarik Diri Bida Proton.

Sabtu, 4 Mac 2017
Foto Otai BERSIH.
Hishammuddin kata Malaysia boleh membantu Arab cara pengendalian kapal selam....
alamak..??!!
Dia nak tawarkan kepakaran lah..
Kapal selam sendiri pn x boleh nk menyelam..
ada hati nk ajar org luar...
Buat malu je lah....

TUN M Turun sendiri ke Forest City Johor untuk membuktikan ia jadi hak milik kekal untuk orang luar.

Terkini Bekas Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr Mahathir Mohamad mengadakan lawatan khas pagi ini.

Bukti tanah di Forest City Johor Bharu kini hak milik luar. Tun M sendiri meluangkan masa untuk melihat sendiri kawasan tersebut.


Geely Holding Tarik Diri Bida Proton

Bilionair Li Shufu sedang mempertimbangkan untuk menarik keluar Zhejiang Geely Holding Group Co dari membida Proton Holdings Bhd atas alasan pengeluar kereta nasional itu sering mengubah pelan.

“Mereka kekal ubah (pelan), hari ini yang kini, esok yang lain,” kata Li dalam temu bual bersama Beijing Friday di sini, lapor Bloomberg.

“Mereka belum memutuskan apa yang mereka mahu.” Hangzhou, Geely Group dan PSA Group dari Perancis telah mengemukakan bidaan untuk menguasai ekuiti Proton yang berhadapan dengan masalah kewangan.

Proton yang kini dikuasai DRB-Hicom Bhd, milik Tan Sri Syed Mokhtar Al-Bukhary, telah ditubuhkan pada 1983 oleh bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad.

Proton juga memiliki pengeluar kereta sports Lotus Cars Ltd. Ketua Pegawai Eksekutif Proton Ahmad Fuaad Kenali enggan mengulas komen Li. - fmt
Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena