Tuesday 12 March 2019

[Video Dewan tegang...MP k'jaan asak Tajuddin tarik balik "sedia jual orang sendiri"] Perbicaraan kes Najib ditangguh kepada Jumaat ini berikutan peguamnya patah pergelangan tangan ketika bermain dengan anjing.

Rabu, 13 Mac 2019
Imej mungkin mengandungi: 1 orang, berdiri
PUTRAJAYA, 12 Mac ― Perbicaraan kes melibatkan Datuk Seri Najib Razak ditangguh kepada Jumaat ini berikutan peguamnya patah pergelangan tangan ketika bermain dengan anjing.
Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah memaklumkan Hakim Datuk Zabariah Mohd Yusof, Datuk Lau Bee Lan dan Datuk Rhodzariah Bujang, beliau tidak dapat meneruskan penghujahan hari ini.
“Anjing peliharaan melompat ke atas saya. Sekarang saya sedang sakit dan perlukan rawatan segera termasuk imbasan sinar-x,” kata beliau sambil menunjukkan pergelangan tangan kirinya.
-Macam menganjing je Berita Benar
Imej mungkin mengandungi: teks

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena