Saturday 14 January 2017

[Video Pelancaran Bersatu] Muhyiddin - Kita malu nak jawab dari Malaysia & PKR nafi bayar ahli untuk ramaikan majlis BERSATU

Ahad, 15 Januari 2017

PKR nafi bayar ahli untuk ramaikan majlis BERSATU


PKR menafikan ada menghantar pekeliling mengarahkan anggotanya mengaku sebagai anggota Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) pada majlis pelancaran rasmi parti itu malam ini.
"Adalah dimaklumkan terdapat surat palsu yang diedarkan.
"Pejabat Setiausaha Agung PKR tidak pernah mengeluarkan surat itu," kata Pengarah Komunikasi PKR Fahmi Fadzli.
Surat palsu itu yang dikeluarkan dengan menggunakan kepala surat PKR, menggesa anggota parti menghadiri majlis pelancaran rasmi BERSATU di Stadium Malawati Shah Alam malam ini.
Ia juga meminta PKR di Selangor menghantar sekurang-kurangnya dua buah bas yang membawa anggota parti itu dengan janji bayaran RM100 setiap orang.
"Jangan sesekali mengaku ahli PKR bila berada dalam stadium. Dan jangan sesekali kutuk (Tun) Mahathir (Mohamad). Mengaku ahli PPBM jika ditanya oleh pihak media," surat tersebut dipetik.
Kandungan surat itu juga meminta anggota-anggota PKR memakai baju merah iaitu warna rasmi BERSATU, selain menyimpan resit untuk tujuan bayaran kepada ADUN masing-masing.
Surat itu dikeluarkan atas nama Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail, yang dieja secara salah sebagai "Saifuddin Nasutton Ismail".
BERSATU, sebuah parti serpihan Umno yang diasaskan Tun Dr Mahathir Mohamad, akan dilancarkan secara rasmi di Shah Alam malam ini.
Malaysiakini.

10 comments:

IRENE GIRON FERNANDEZ said...

Hello Semua orang
syarikat IRENE FERNANDEZ Pinjaman kembali di sini dan kini memberi pinjaman untuk semua jenis aktiviti pada tahun 2017 dan pinjaman ini untuk memulakan tahun baru. Anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda pernah ditolak oleh bank dan agensi kewangan yang lain? Anda memerlukan penyatuan atau gadai janji pinjaman?
Kami berada di sini untuk memberi semua masalah kewangan anda, kami meminjam wang kepada orang yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil-bil, dan untuk melabur dalam perniagaan pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. julat pinjaman kami dari 20,000 Ringgit 50, 000,000.00, Ringgit juga kita meminjam dalam dolar, Rupiah dan mana-mana mata wang lain pilihan anda.

Hubungi kami hari ini melalui e-mel; (irenegironfernandez@gmail.com) untuk memohon.

cindy moore said...

Adakah anda fikir untuk mendapatkan pinjaman? Anda serius yang memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel (CindyMoore8182@gmail.com)

cindy moore said...

Adakah anda fikir untuk mendapatkan pinjaman? Anda serius yang memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel (CindyMoore8182@gmail.com)

Unknown said...

Adakah anda fikir untuk mendapatkan pinjaman? Anda serius yang memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel (fredmanti@gmail.com)

Unknown said...

Adakah anda fikir untuk mendapatkan pinjaman? Anda serius yang memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel (fredmanti@gmail.com)

Unknown said...

Hello,
Adakah anda memerlukan bantuan kewangan segera untuk tujuan peribadi atau untuk keperluan perniagaan anda? Berikut adalah beberapa berita baik untuk anda. Kami menawarkan pinjaman kepada individu atau syarikat-syarikat korporat pada kadar peratusan tahunan yang paling rendah.
Hubungi kami hari ini untuk mendapatkan: -
* Pinjaman Wang Keras
* Pinjaman Perniagaan
* Pinjaman Penyatuan Hutang
*Pinjaman peribadi
* Pinjaman Pengembangan Perniagaan
*Pinjaman pelajar
* Pinjaman Pembangunan Pertanian
... Dan banyak lagi

E-mel: kathleenfosterloanfirm@gmail.com
Anda juga boleh menghubungi IBU PEJABAT kami melalui:
kathleenfosterloanfirmUS@gmail.com

Nama pemiutang: Puan Kathleen

IRENE GIRON FERNANDEZ said...

Hello Semua orang
Saya hendak umumnya memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Irene Fernandez, pemberi pinjaman pinjaman swasta sehingga membuka peluang kewangan untuk semua yang memerlukan bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% untuk individu, perniagaan dan syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami Hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (irenegironfernandez@gmail.com)

Unknown said...

Kami menawarkan penyelesaian yang tepat untuk keperluan kewangan anda. Kami memisahkan diri kita dengan para peminjam yang lain kerana kami percaya dalam perkhidmatan pelanggan, dan kita ditinggalkan Sehingga anda mencapai keputusan yang dikehendaki. Secara umum kami menawarkan pinjaman gadai janji, pinjaman untuk kereta, pinjaman hotel, pinjaman komersial, pinjaman pembinaan, pinjaman perniagaan, pinjaman perniagaan dan pinjaman yang tidak baik, dan lain-lain E-mel: georgbush1990@gmail.com

George Bush

Unknown said...

TESTIMONI CARA Saya DITERIMA PINJAMAN MY

Hello semua orang, saya tahu bahawa yang tidak sopan bagi saya untuk menghantar kira-kira saya
pengalaman yang sangat baik dengan agensi pinjaman ini dalam talian tetapi saya merasakan bahawa mereka
terbaik untuk membiarkan orang lain tahu di mana dan bagaimana anda mendapat kejayaan kewangan anda
dari terutamanya apabila kita mempunyai banyak seluruh agensi-agensi pinjaman yang palsu dalam talian
menyamar menjadi legit, saya jennifer dengan nama, awal tahun ini, saya telah menghadapi
krisis kewangan, .my perniagaan susut bahawa saya terpaksa menjual kereta saya dan tanah saya jadi saya boleh
membayar pekerja saya dan mengimbangi bil saya sehingga satu hari, i adalah semakan sibuk
Iklan dalam talian dan saya mendapati syarikat dan saya memutuskan untuk cuba jika kejayaan akan
keluar dari kesusahan-Ku, i tidak mempercayai ia kerana saya telah
diberitahu oleh kawan-kawan saya bahawa semua pemberi pinjaman pinjaman dalam talian adalah penipuan, saya mengambil keputusan untuk mengambil
langkah berani dan saya diberitahu oleh syarikat yang i akan menerima pinjaman saya di 24
jam dengan kadar faedah 2%, ia semua suka impian untuk saya seperti dalam 12-24 jam akan datang, saya telah menerima
pinjaman saya daripada Encik PATRICK hari ini i am seorang lelaki kerana akhirnya impian saya menjadi melalui, i mengimbangi saya
bil, meningkat ladang dan kepalaku telah disimpan di atas air i amat gembira dan
i Nasihat semua orang di antara kamu yang kewangan lemas kenalan
(PATRICKLOANS15@GMAIL.COM) Patrick
Pinjaman Ltd, adalah sebuah syarikat pinjaman yang diperakui dan dipercayai dan anda akan memberi keterangan.
 Semua terima kasih kepada Encik Patrick
PINJAMAN LTD sekali lagi menghubungi melalui e-mel ini (patrickloans15@gmail.com)

aditya.aulia139@gmail.com said...

Assalamualaikum
Nama saya Aditya Aulia saya mengalami trauma keuangan karena saya ditipu dan ditipu oleh banyak perusahaan pinjaman online dan saya pikir tidak ada yang baik bisa keluar dari transaksi online tapi semua keraguan saya segera dibawa untuk beristirahat saat teman saya mengenalkan saya. untuk Ibu Iskandar pada awalnya saya pikir itu masih akan menjadi permainan bore yang sama saya harus memaksa diri untuk mengikuti semua proses karena mereka sampai pada kejutan terbesar saya setelah memenuhi semua persyaratan karena permintaan oleh proses saya bisa mendapatkan pinjaman sebesar 350jt di rekening Bank Central Asia (BCA) saya saat saya waspada di telepon saya, saya tidak pernah mempercayainya, agaknya saya bergegas ke Bank untuk memastikan bahwa memang benar ibu kontak sekarang mengalami terobosan pemanasan jantung dalam kehidupan finansial Anda melalui apakah itu BBM INVITE-nya: {D8980E0B} atau apakah kamu ingin mengkonfirmasi dari saya? Anda bisa menghubungi saya melalui surat saya: {aditya.aulia139@gmail.com} dan juga Anda bisa menghubungi perusahaan ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM via: {mail: iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com}

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena