Friday 27 January 2017

Berjaga-jaga? Ku Nan menerima amaran SPRM & Pulau Pinang kecualikan cukai pintu, bayar GST untuk rakyat

Jumaat, 27 Januari 2017

Foto Otai BERSIH.
Memang bukan Umno yang rasuah sebab Umno cuma nama Parti tetapi menteri atau ahli politik yang mengaku tidak rasuah lah yang paling rasuah besar. Bodoh sangat lah kalau sudah makan rasuah tetapi berani mengaku tentang perbuatan jahatnya.
Kalau tidak ada buat kerja rasuah, seleweng atau songlap, tidak ada lah sampai gila nak jadi menteri atau masuk politik. Langau bangau punya orang...

Ku Nan: Umno tak rasuah

Setiausaha Agung Umno Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor menerima amaran Suruhanjaya Pencegahan Rasuah (SPRM) malam tadi untuk lebih berjaga-jaga.
Bagaimanapun, katanya, Umno tidak mengamalkan rasuah.
Beliau berkata demikian kepada pemberita di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di ibu negara, hari ini, selepas melepaskan misi bantuan banjir Pemuda BN.
Malaysiakini.
Foto Otai BERSIH.
Gempar!!!! Surat ini minta PM luluskan dengan berikan semua arak2 itu utk dihadiahkan kpd pengundi2 BUKAN islam. Dan disitu PM tulis arahan tangan BERSETUJU. Maksudnya PM setuju LULUSKANlah permohonan syarikat ini...jilake!!!

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena