Friday 20 January 2017

[Video AMARAN KERAS untuk UMNO!] SPRM nak dakwa tak LGE beli 2 helai RM40? Huishh, Forest City akan dipenuhi orang Umno!

Sabtu, 21 Januari 2017

Foto Otai BERSIH.
Leadership by example!

Foto Otai BERSIH.

Oiiii umno...! Bwk msk pelaburan dgn bawa msk pembeli aset/harta dlm negara adlh 2 pkara yg berbeza... pelaburan utk keuntungan dlm niaga.... beli aset/harta tue namanya bkn pelaburan tp jual.... bodoh...!

700,000 kediaman di Forest City, rakyat JDT mampu tengok tak mampu beli?
Post time 20-1-2017 


Hari ini, kita saksikan sebuah projek yang berkali-kali ganda besarnya berbanding Putrajaya. Projek pembinaan empat pulau buatan manusia di Johor itu dinamakan Forest City.

Sebelum ini, rakyat Malaysia dan peminat bola sepak mungkin tersedar nama “Forest City” hanya pada jersi pasukan bolasepak JDT sahaja.
Image result for Baju JDT ada Forest city
Projek berkenaan menjadi sebutan hangat kebelakangan ini apabila dikatakan akan menempatkan lebih 1.5 juta orang luar, khususnya dari China. Angka itu dipetik oleh Dr Mahathir sendiri, termasuk ketika melancarkan Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) di Shah Alam tempoh hari.

Mungkin orang Johor sendiri belum begitu jelas, di manakah Forest City itu. Dua projek mega di Johor sebelum ini - Iskandar Malaysia dan projek Rapid di Pengerang - sudah berjalan dan sebahagiannya sudah siap.

Dengan dua projek itulah menjadikan Johor sebagai negeri tertinggi mendapat pelaburan asing di Malaysia.
-Cari.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena