Friday 1 March 2019

[Video รอวันเธอกลับ] Ilmu ni pemimpin parti ana belajar dengan pemimpin UMNO & 'Kepada Dr Samsuri, SPRM kirim salam' 50 anak syarikat kerajaan Terengganu akan ditutup!

Sabtu, 2 Mac 2019
Tiada penerangan foto disediakan.
Ilmu ni pemimpin parti ana belajar dengan pemimpin UMNO.
Imej mungkin mengandungi: teks
Betul kata ketua pemuda parti ana, kebenaran akan terserlah dan terbukti akhirnya.


Kalaulah Mat Sabu yang umum ni, habis lah semua masjid ada demo lagi. Kepada Dr Samsuri, SPRM kirim salam....

Lebih 50 anak syarikat kerajaan Terengganu akan ditutup

KUALA TERENGGANU: Lebih 50 anak syarikat milik Kerajaan Negeri Terengganu yang tidak lagi melakukan sebarang perniagaan akan ditutup dalam usaha menjimatkan perbelanjaan kerajaan negeri.
Menteri Besar, Dr Ahmad Samsuri Mokhtar, berkata langkah penutupan itu dijangka dapat menjimatkan perbelanjaan berjumlah ratusan ribu ringgit setahun yang sebelum ini digunakan untuk tadbir urus syarikat berkenaan meskipun tidak lagi menyumbang kepada ekonomi negeri.
“Ada sebahagiannya langsung tidak menjalankan sebarang perniagaan...kita tidak tahu kenapa sebelum ini tiada langkah penutupan dilakukan.
BH Online.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena