Sunday 3 March 2019

[Video Pesanan terakhir Najib] Apa nak kisah PH kalah kat Semenyih? PH x perlu cytroop krn Cytroop mnyusahkan & PH x perlu undi perokok! RANTAU giliran kamu pula, APO NAK DIKATO..

Isnin, 4 Februari 2019
No photo description available.
No photo description available.
Apa nak kisah PH kalah kat Semenyih? 
PH kan hebat. Kempen guna TV1,2,3. PH x perlu cytroop. Cytroop mnyusahkan. PH x perlu undi perokok. Golongan perokok musuh negara. Menteri pun sanggup kalah pru sbb benci ke perokok. 

Apa nk kisah PH kalah kt Semenyih..? 
Kita dh jd kerajaan. Semua dh jd Menteri, Pegawai2 Menteri, EXCO, YB. kita dh xperlu pnyokong bawahan. Penjilat2 dh ramai disekeliling kita. Dh ada tukang ampu yg tolong bukak pintu kereta. Kita kena nikmati kemenangan ini semaksimumnya. Suara2 bising pnyokong umpama langau taik xperlu diambil kira. Mnyusahkan jer... Kita kan dh ada geng2 UMNO yg baru salin kulit lps depa kalah aritu... 

Apa nk kisah kalah kt Semenyih...? 
Kita ada baki 4 tahun lg nk smpi next pru. Lama lg. Rilek laaa... Dh nk smpi next pru lg nti kita buat janji baru. Masa tu baru kita turun cari pnyokong2 kita yg dlu balik. Masa ni nk jawab wasap xda masa. Nk angkat kol sibuk. Tgh berdebat dlm dewan. Ye laaa kita kan Menteri, EXCO, YB... Pnyokong2 bawahan kita kan bodo mcm walaun lembu. Kita kan dh jd Menteri, EXCO, YB. Xkn kita bg arahan pnyokong kita x buat...? Apa standard kita bls panggilan, wasap pnyokong kita... Kita kena bezakan taraf kita dgn pnyokong2 bawahan.... 

Apa nk kisah PH kalah kt Semenyih...?  Life must go on beb... - Harrr355, f/bk / TS.
RANTAU giliran kamu pula, 
APO NAK DIKATO..

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena