Wednesday 6 March 2019

[Video Ramai cakap dia di China, polis pergiat buru Jho Low] Kulit terlupakan biji kacang! Setiausaha Akhbar Menteri tak pandai buat kerja? Tak kan TIDO aje..ke BODO!

Rabu, 6 Mac 2019
KiniTV
Ketua Polis Negara Tan Sri Mohamad Fuzi Harun berkata pihak berkuasa masih berusaha menjejak ahli perniagaan yang diburu Jho Low yang dikatakan berada di luar negara berhubung siasatan skandal 1MDB. Beliau berkata demikian dalam sidang media di Bukit Aman hari ini.
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang berdiri dan luaran
Imej mungkin mengandungi: 4 orang, orang duduk
Kacang lupakan kulit betullah.
The truth will prevail .....
Anwar hantar dato Rameli agar rapat kepada Hadi dan bayar 1.4Juta untuk Hadi kepada Clare untuk tutp mulut Pimpinan Pas makan duit Umno. -RPK
Haha
Imej mungkin mengandungi: 3 orang, orang duduk, meja dan dalaman
Imej mungkin mengandungi: 5 orang, orang senyum, orang duduk, meja, dalaman dan makananImej mungkin mengandungi: 4 orang
Hadi sampai tak mengaku kawan? Apa punya teruk perangai.. walaun pula tukang maki Dato Rameli Musa.
Pakatan Harapan Supporters
Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang duduk dan teks
Sepatutnya setiap setiausaha akhbar menteri buat kerja ini. Takkan itupun nak ajar.
TIDO aje ke BODO!

3 comments:

Lone ranger pomen said...

Takpe la, namti dia minta maaf la mcm sebelum ni. Dah cakap mcm2. Bila dia tau fake news minta maaf dgn harapan tak diambik tindakkan... Nampak mcm bos aku, berdiri mcm bos aku, duduk pun mcm bos aku, tangga rumah dgn meja makan pun mcm pernah nampak tapi kat mane ye.... Errrr.!!! .... Bukan bos aku la tu. Sejak berkawin ni, sama macam org yg kalah saman dgn anwar ibrahim dulu. Muka mcm saya, tapi bukan saya. 😂😂😂😂😂😂😂

Syed Alwi Aljufri said...

Saman jangan tak saman........!!
Kasi pelajaran untuk yang lain...!!

nick said...

Ni lah masalah PH atau lebih kurang masalah menteri2 PH. Dah terhantuk baru terngadah. PH dah jadi kerajaan dan UMNOPAS pembangkang. Sudah jadi lumrah si UMNOPAS akan mencipta fitnah untuk dijual sebagai isu. Itu adalah pengetahuan UMUM. UMNOPAS hidup dengan fitnah tapi yang kjaan PH dok terkedu2 dan lembab macam siput babi ni apa pasal? Tak ada jentera dan tenaga kerja yang dapat menelah dan menjangka isu2 macam ni? Yuo can't think 10 step ahead or are you to fat to be thinking!

Kamu sudah jadi kerajaan maka jadilah kerajaan. Kuasa dan jentera ditangan kamu tapi masih lagi dok macam pembangkang, tersipu2 dan mati kutu. PH mesti terkehadapan menjangkakan permasalahan dan bersiap sedia dengan penyelesaian BUKANNYA dok tido kat dalam bilik aircon pastu bila ada isu dan fitnah dok terjah, baru terpisat2 genyeh mata kemudian ambil tindakan gopoh dan bodoh. Isu tol dan PTPTN tu contoh kerja bodoh dan gopoh yang hanya diibaratkan sebagai "menembak kaki sendiri". Kalau dah bodoh pastu akal pendek, jangan jadi menteri atau berangan2 nak kuasa.

Kesemua2 isu2 yang remeh contohnya seperti ICERD menjadi besar bila menteri2 sibuk berlagak pandai tapi dok bodoh asyik "berhoney moon" sampai lupa tanggungjawab sebagai "HAMBA RAKYAT". YES, your are our slaves! Jangan ingat kedudukan kamu tu hak milik tujuh keturunan. kalau PH tak buat kerja dan tak tunai janji, kamu akan kami jatuhkan. Dan berhenti buat kerja2 bodoh, jangan buat kerja tanpa perancangan politik dan paling utama jangan buat kerja tergopoh2 ikut nafsu macam lebai Qarun dapat duit rasuah. Politik adalah peperangan dan tentera yang leka dan sambil lewa akan kalah. Pilih pahlawan2 kamu yang cerdik, sasa dan setia. Bodoh bangat le kalau dok pilih panglima dari jenis bekas2 penyamun dan kaki fitnah. Masalah negara sudahlah besar dan rumit, jangan ditambah masalah tu dengan memasukkan sang2 tikus, lembu2 dedak serta ular dalam semak dalam pasukan kamu yang bakal menyusahkan malah menggagalkan usaha memulihkan negara. Work smart dan hard.

Nick.
cape Tiger.

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena