Friday 8 March 2019

[Video PAS Kena Gasak di Semenyih, PRK Rantau Tak Tahulah Siapa Kena Gasak Nanti] Semakin menjadi2 walaun & walauncai ni! Elaun Bilal, Siak, naik di Negeri Sembilan.

Sabtu, 9 Mac 2019
Semakin menjadi-jadi
Imej mungkin mengandungi: teks
Imej mungkin mengandungi: 1 orang
Otai BERSIH

Alhamdulilah.
ELAUN PETUGAS MASJID DI NEGERI SEMBILAN NAIK
Menteri Besar, Aminuddin Harun memgumumkan kerajaan Negeri Sembilan telah menaikkan elaun petugas-petugas masjid yang sentiasa menjaga dan menghidupkan masjid di seluruh negeri.
Dalam usaha memartabatkan institusi masjid di negeri ini, elaun bilal dinaikkan sebanyak RM300, elaun bagi siak pula menokok RM250 manakala elaun bagi pembantu am wanita turut ditambah sebanyak RM250 sebulan.
Beliau berharap dengan kenaikan ini, institusi masjid akan terus subur dan imarah sepanjang masa.
Semalam, beliau turut berkesempatan hadir ke Majlis Pengundian Rumah Mampu Milik Type A, Taman Bukit Sarimban di Sikamat, Seremban.
Projek Rumah Mampu Milik Type A, Taman Bukit Sarimban ini selari dengan penetapan dan pelaksanaan Dasar Perumahan Negeri Sembilan.
Image may contain: text
Masuk tabung laaaa.
TS.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena