Friday 11 April 2014

Bantah GST 1 Mei... Mu Tunggu Kami Datang!

Sabtu, 12 Ap[ril 2014

Photo: BRIM setahun sekali, GST hari2
PETALING JAYA: Ketua Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli memberitahu Himpunan 1 Mei akan mendapat sambutan seperti mana yang dirancang.

Jelasnya, walaupun dilihat suasana yang agak dingin bagi himpunan tersebut, beliau pasti pada minggu-minggu terakhir sebelum himpunan tersebut suasana hangat pasti dapat dirasai.

"Biasalah mana-mana himpunan pada awal seperti tidak ada apa-apa akan berlaku.

"Saya yakin pada seminggu terakhir kita akan lihat sambutannya, apatah lagi bila pihak polis mengeluarkan arahan itu himpunan haram.

"Kita lihat nanti dan yakin himpunan besar dapat dilakukan," jelasnya pada sidang media di sebuah hotel di sini.

Ahli Parlimen Pandan itu juga turut menyatakan, kempen kepada Himpunan 1 Mei telah dilakukan melalui himpunan Reformasi 2.0 dan juga jelajah GST.

Sebelum itu, Pakatan Rakyat bukan sahaja menyokong badan bukan kerajaan (NGO) untuk mengadakan Himpunan Membantah Cukai Barangan dan Perkhidmatan (GST) pada 1 Mei ini bahkan akan turut serta dalam himpunan itu.

Himpunan tersebut akan diketuai oleh Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu.

Pakatan Rakyat akan menggerakan seluruh ahli dan penyokongnya untuk menyatakan bantahan tindakan kerajaan yang terus membebankan rakyat dengan kenaikan kos hidup melalui GST.
Harakahdaily.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena