Friday 11 April 2014

Menteri CAP AYAM?: Tragedi MH370 menunjukkan kemampuan dan perangai sebenar para pemimpin UMNO...

Sabtu, 12 April 2014

DUA KENYATAAN YANG JAUH BERBEZA 

Sebab itu pemerhati politik menyatakan tragedi MH370 menunjukkan kemampuan dan perangai sebenar para pemimpin BN terutamanya dari UMNO dari segi menerima teguran dan kritikan serta cara menangani krisis perdana melanda negara.

Bila perasaan angkuh dan sombong menyelubungi jiwa maka segala pandangan positif membina dari pihak lain di perlekehkan.

Terasa diri sendirilah betul dan kerajaan diperintahnya yang paling hebat dan baik dalam dunia .. pandangan pihak lain dianggap macam sampah.


Lebih bersifat berlagak didepan penyokong tetapi hakikatnya dirinya dijadikan bahan ketawa seluruh dunia.
Posted by 
Malaysia amat malang ada seorang PM yang bernama Najib Razak.Sebelumnya Najib digelar PM kangkong.
Bukan takat PM saja dah jadi cap ayam semua jemaah menteri dah jadi cap ayam!Pesawat MH370 yang dah lima hari hilang hingga kini belum dijumpai.Para pegawai yang bercakap kepada media bagi kenyataan yang berbeza-beza antara satu sama lain lepas tu pakat nafi kata itu dan ini.Memalukan.

Ketika 9 negara lain bertungkus lumus cari pesawat tu tup-tup ada orang atasan jemput Bomoh 1Malaysia untuk teropong MH370 ada di mana dengan gunakan teropong buluh di airport KLIA!Hello ingat ni filem Laksamana Do Re Me ka main teropong ajaib teropong nampak Jason King tengah berak dalam jamban!

Selama ni bukan main lagi media Malaysia yang dikongkong kerajaan BN putar belit isu semasa negara kepada rakyat tapi depa ingat media antarabangsa pun boleh pecaya macam sesetengah rakyat Malaysia pecaya bulat-bulat apa yang beritahu media BN.
Bayangkan nilai nyawa manusia 227 orang tu pon mereka boleh permainkan macam tu ja.Najib buat-buat ubah tajuk beli ayam RM1 seekoq ..apa daaa.
Posted by MISAIMERAH

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena