Thursday 25 June 2015

[Video] AJK Pas AKUI PAS bukan Jemaah Islam?

Jumaat, 26 Jun 2015

Apabila AJK PAS PUSAT tak berani nak mengaku partinya sebuah jamaah Islam...

AJK PAS AKUI PAS BUKAN JEMAAH ISLAM 


1. AJK PAS Pusat, NorAzli Musa akhirnya mengakui parti itu bukanlah sebuah jemaah Islam seperti mana yang diwar-warkan dan difahami oleh ahli parti itu.



2. Sedutan video wawancara beliau disiarkan dalam TV Harakahdaily organ PAS, bagi menafikan kenyataan yang kononnya telah diputarbelit. " Siapa keluar PAS, kafir.. " yang menjadi viral dalam laman sosial.

3. Katanya : " Saya mengeluarkan bahawa hanya jemaah Islam, saya tidak pernah mengeluarkan kata siapa yang keluar PAS itu kapir. Ini satu fitnah yang dilakukan kepada saya......" ( minit 1.58 )

Maka, berdasarkan penjelasan "tuan empunya tubuh sendiri", difahami bahawa PAS bukanlah jemaah Islam. PAS bukan Islam, Islam bukanlah PAS, sepertimana yang diwar-warkan selama ini.

PAS hanyalah sebuah parti politik. Keluar PAS tidak akan jadi kapir......


Posted by Kedah Lanie

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena