Friday 14 March 2014

PRK Kajang: [Video] Bomoh Warning KJ!... INIKALI UMNO/BN PASTI HANCUR DI BUMI SELANGOR...

Sabtu, 14 Mac 2014
Gambar: [PEDASSSSSS ]
Dato Seri Shariff Omar, mantan Timbalan Ketua Menteri dan mantan Timbalan Menteri Pertanian, menyatakan sokongan kpd calon Kajang PR, DS Wan Azizah Wan Ismail, di Stadium Kajang!!!

INIKALI UMNO/BN PASTI HANCUR DIBUMI SELANGOR
[PEDASSSSSS ]
Dato Seri Shariff Omar, mantan Timbalan Ketua Menteri dan mantan Timbalan Menteri Pertanian, menyatakan sokongan kpd calon Kajang PR, DS Wan Azizah Wan Ismail, di Stadium Kajang!!!

INIKALI UMNO/BN PASTI HANCUR DIBUMI SELANGOR

Umno & NGO melayu Pro-Umno, umum keluar Umno
14 march 2014, 9 malam di Stadium Kajang menyaksikan pemimpin Umno setempat beserta ahli-ahlinya dan beberapa NGO melayu Pro-Umno, umum keluar Umno dan serah borang menyertai Pakatan Rakyat..

Datuk Seri Wan Azizah menerima serahan lebih 100 borang disaksikan oleh DS Anwar Ibrahim di pentas Karnival Rakyat Selangorku anjuran SAMM dan Exco Pengguna dan Pelanconangan Negeri Selangor.


Gambar: Alhamdulillah akhirnya kebenaran muncul juga, fitnah cybertrooper umno cuba mengaitkan raja bomoh dengan pr akhirnya memakan diri mereka jua apa bila raja bomoh naik berang terhadap ketua pemuda umno yg memperlekeh usaha murni beliau memalukan negara, di minta semua berkongsi maklumat ini terutamanya kepada penyokong2 umnobn, link video youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=64TCe2rbnV4
Alhamdulillah akhirnya kebenaran muncul juga, fitnah cybertrooper umno cuba mengaitkan raja bomoh dengan pr akhirnya memakan diri mereka jua apa bila raja bomoh naik berang terhadap ketua pemuda umno yg memperlekeh usaha murni beliau memalukan negara, di minta semua berkongsi maklumat ini terutamanya kepada penyokong2 umnobn, link video youtube :

http://www.youtube.com/watch?v=64TCe2rbnV4



Published on Mar 14, 2014

Sah Raja Bomoh Ibrahim Mat Zin adalah penyokong kuat Barisan Nasional

Kenyataan ini keluar dari mulut beliau sendiri susulan pertelingkahan beliau dengan Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin.[ Tonton Video Atas ]

Pertelinkahan berpunca apabila  Khairy Jamaluddin menyarankan agar beliau ditangkap berikutan memalukan negara dengan dua kejadian ritual pelik dan bertentangan dengan Islam di KLIA untuk memanggil pesawat MH370 yang masih hilang, Ibrahim Mat Zain yang menggelarkan dirinya Raja Bomoh atau Bomoh VIP, mengugut mahu menampar muka Ketua Pemuda UMNO itu.

Dengan menggambarkan KJ sebagai biadap dan tidak menghormatinya sebagai orang tua, beliau mencabar KJ agar meletakkan jawatan sebagai menteri manakala beliau pula akan meletakkan jawatan sebagai mahaguru silat.


"Saya cabar dia letak jawatan, kemudian kita fight. Saya tampar dia macam saya tampar buaya baru dia tahu," demikian luahan marah dan rasa tidak tidak senangnya terhadap KJ yang mahu beliau ditangkap kerana dianggap menjalankan amalan syirik dan bertentangan dengan Islam dalam usaha mencari pesawat yang hilang itu.

Video luahan marah dan tindakan mahu menampar KJ oleh Ibrahim Mat Zain itu kini sudah tersebar luas di laman-laman sosial serta menjadi perbualan hangat pengguna internet sejak semalam.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena