Monday 21 April 2014

[Video] Anwar: Hisham letak jawatan! Gagal jelaskan MH370... Keselamatan negara terancam...

Isnin, 21 April 2014

Published on Apr 20, 2014
Pemangku Menteri Pengangkutan Datuk Seri Hishammuddin Hussein diberi kata dua supaya sama ada memberi penjelasan secara terperinci berhubung kehilangan pesawat Malaysia Airlines (MAS) penerbangan MH370 sejak 8 Mac lalu, ataupun meletakkan jawatan.

Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim pada ceramahnya Himpunan Reformasi di Lembah Pantai, Kuala Lumpur malam semalam berkata adalah mustahil jika Hishammuddin tidak dapat memberikan penjelasan memandangkan Malaysia mempunyai radar yang canggih bagi mengesan pesawat yang memasuki ruang udara di negara ini sehingga ke lautan Hindi.


Mas MH370 : Hishammuddin Tak Percaya Dengan Hasil Kajian Merdeka Centre


Memang lah Datuk Seri Hishammuddin, kalau gua jadi lu pun gua pun akan Cakap yang gua Tak Percaya kepada Hasil Kajian Merdeka Centre tu beb. Ialah bukan nya 10 Peratus atau pun 20 Peratus yang mengatakan bahawa Kerajaan yang di Ketuai oleh Bangsa Umno sebagai TIDAK JUJUR tetapi 54 Peratus yang mengatakan sedemikian... kah kah kah !.

Tak Salah jugak jikalau lu mengatakan yang Hasil Kajian Merdeka Center adalah SPEKULATIF semata-mata, serta mengatakan juga yang "Ada Sekumpulan Kecil yang mungkin SINIS dengan USAHA Kerajaan untuk Terus Bergerak ke Depan tetapi Kebenaran akan TERSERLAH jua Akhirnya". Memang itu lah Kata-Kata yang sepatutnya lu Ucapkan... kah kah kah !.

Cuma jangan pulak lu ingat yang Kata-Kata lu tersebut akan DIPERCAYAI oleh Seluruh Rakyat Malaysia yang Tahu Berfikir, Mahu Berfikir, Tahu Menggunakan Akal, Mahu Menggunakan Akal dan bukan nya menggunakan KEPALA LUTUT ok Hishammuddin. Kalau dengan Pihak disebelah lu tu gua Pasti yang dia akan Percaya 101 Peratus cakap lu tu beb ... kah kah kah !.

Ianya Tidak Menghairankan jika apa sahaja yang lu Ucapkan akan di Terima BULAT-BULAT seperti TELOR yang dibuat ROTI TELOR tu, kerana bukan lagi RAHSIA yang dia orang akan Menerima apa sahaja yang dikatakan oleh Pemimpin Umno Hatta Barang Yang Naik Harga pun jika dikatakan Pemimpin Umno yang  ianya Bukan Kenaikan Tetap akan diterima... kah kah kah !.

Cuma gua Berharap apa yang lu katakan bahawa Kerajaan adalah JUJUR dalam Isu berkaitan Kehilangan Pesawat Mas MH370 tersebut adalah BENAR BELAKA, jangan nanti Kesudahan nya Pesawat Mas tersebut dijumpai di Negara Monggolia sudah lah beb. Kerana jika itu terjadi tiada apa lagi yang boleh lu Ucapkan selain dari argh argh argh argh... kah kah kah !. sumber

hemmmmm..... yang cantik nya beb, spin isi perut umno ialah dengan kata-kata apakah kerajaan menipu bila mengatakan yang pesawat mh370 hilang. hingga hilang cerita pasal manggis, pasal all right good night, pasal good night malaysian 370, pasal kargo dan macam-macam lagi... kah kah kah... A B U.
Dicatat oleh Mat Indera Sipejuang


Mana MH370 ???

Mana kotak hitam ?

Mana manggis 4 tan ?

Mana serpihan bangkai pesawat?

Mana puing2 terapung dilautan?

Takder jumpa jaket keselamatan?

Takde jumpa apa apa pun...

Semua tenggelam. ..

Tenggelam bersama dengan AUTA dan sandiwara mereka dan keluarga mereka.

Buat la ikot suka... asalkan korang #bahagia sudah...

Okbai

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena