Wednesday 23 April 2014

[Video] MH370: Rejim Australia ni pun si PENIPU sakan!... Skrip Baru Sedang Dirangka?

Rabu, 23 April 2014

MH370 : Skrip Baru Sedang Dirangka?

Bhai/DeeDee semua...

Artikel ini pendek jer...

Sekadar nak highlightkan cerita dimana skrip MH370 nih nampaknyer nak ditukar dan diubah lagi... Sebab agak tak tally dengan ketidakjumpaan wreckage/debris/kulit manggis/lampin pakai buang dan kotak hitam di Lautan Hindi Selatan...

Hahaha... Kini diorang nak citer yang pesawat MH370 tue berjaya mendarat ngan selamat kat.....

Hahaha

Read more: http://cipantapirtenuk.blogspot.com/2014/04/mh370-skrip-baru-sedang-dirangka.html#ixzz2zipK4w6u



TERKINI ! OBJEK TERDAMPAR DI PANTAI PERTH ADA KAITAN DENGAN #MH370 ?

PERTH - Polis Australia Barat sedang menyiasat laporan mengenai satu bahan tidak dikenali didapati terdampar di pantai kira-kira 10 kilometer di timur Augusta dan lebih kurang 322 kilometer di selatan Perth.
Lihat video :

Pusat Penyelarasan Agensi Bersama (JACC) berkata, Biro Keselamatan Pengangkutan Australia (ATSB) sedang meneliti gambar bahan yang dijumpai itu untuk menentukan sama ada analisis lanjut perlu dibuat dan ia mempunyai kaitan dengan kehilangan pesawat Malaysia Airlines MH370.

ATSB juga menghantar gambar berkenaan kepada pasukan penyiasat Malaysia, agensi yang menyelia operasi mencari pesawat malang itu, kata JACC dalam satu kenyataan di sini hari ini.

Operasi mencari pada Rabu dilakukan di kawasan kira-kira 855 kilometer di barat laut Perth.

Penerbangan MH370 bersama 239 penumpang dan anak kapal berlepas dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur pada 12.41 tengah malam 8 Mac dan hilang daripada pengesanan radar kira-kira sejam kemudian ketika terbang di ruang udara Laut China Selatan.

Namun, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mengumumkan pada 24 Mac lalu bahawa Penerbangan MH370 "berakhir di selatan Lautan Hindi". - Bernama

Anonymous said...
Rejim Australia ni pun si PENIPU sakan!

Bah. Pertama:

Aku rasa artikel terbaru yg. amat BERNAS dan penuh teliti oleh Azri Shukri tentang hubungan makin rapat yg. amat mencurigakan antara China-si-DALANG-DUA-MUKA dan Israel/Amerika , adalah PENTING sekali - yg. mungkin berkaitan rapat dgn. kehilangan MAS kita! Apalagi China juga telah memberikan data satelit yg. palsu di Laut China Selatan tak lama dulu, yg. jelas mengalih perhatian dr. Diego GarCIA, di minggu pertama yg. kritikal. Bahkan aku makin syak saintis-saintis China atas MAS itu mungkin juga terlibat, bersama ejen Mossad/CIA – sedangkan kita ingat mereka yg. jadi sasaran selama ini!

Dan lihat bagaimana jbtn perisik Russia yg. sedg. memerhati MAS kita ini (kerana penglibatan dua ejen US, yg. kemudian disyaki dibunuh CIA-Mossad sendiri, dgn. kemungkinan kargo rahsia dlm MAS) sebelum insiden kehilangannya, melapurkan tentang saintis/ejen China dan Amerika (kononnya dr. “Centers for Disease Control and Prevention”, melawat Diego GarCIA sebanyak 4 penerbangan selepas MAS hilang), mungkin di waktu satu-satunya aiport di Diego GarCIA itu ditutup 3 hari sewaktu MAS hilang (lihatdihttp://greatgameindia.wordpress.com/2014/03/22/mh370-mystery-suspicious-cargo-destroyed-in-a-massive-explosion-near-1945-nuclear-bomb-test-site/ , MH370 Mystery – Suspicious Cargo Destroyed in a Massive Explosion near 1945 Nuclear Bomb Test Site, ShelleyKasli , March 22, 2014; dan di http://beforeitsnews.com/global-unrest/2014/03/flight-mh370-mystery-diego-garcia-suspended-all-flights-on-march-8th-for-72-hrs-2458394.html, Flight MH370 Mystery. Diego Garcia Suspended All Flights On March 8th for 72 hrs, March 19, 2014).

Bahkan disamping ada teknologi paling canggih sistem Satellite kat Diego GarCIA itu - pengkalan tentera bawah tanah RAHSIA di Diego GarCIA, adalah disyaki dikongsi US-Britain-Israel-NATO termasuk dgn. senjata NUKLEAR HARAM termasuk dlm Submarine rahsia Israel, yg. juga disyaki terlibat menyebabkan Tsunami-gempabumi di masa lepas dan masa akan dtg,, dgn. pengeboman Nuklear dr. dasar laut (lihat artikel bernas wartawan Jepun, Shimatsu di http://beforeitsnews.com/war-and-conflict/2014/03/tel-aviv-airport-malaysian-airliners-and-a-new-world-order-2451422.html , Tel Aviv airport, Malaysian Airliners and a New World Order, March 28, 2014)!

Akibat insiden MAS ini, dilapurkan China dan Malaysia akan meningkatkan kerjasama ketenteraan termasuk berkongsi maklumat, dan kita makin di‘BLACKMAIL‘ rejim China , kononnya pelancongan China terjejas sedangkan isu PATI China yang beratus ribu di Johor, Sabah-Sarawak dan P.Pinang makin terus dilupakan - disyaki mungkin China akan memaksa K’jaan kita memberi hak istimewa utk. pelancongnya mahupun PATInya ( cthnya boleh masuk tanpa visa akibat indsiden MAS ini serta anak-anak yg. dilahirkan PATI China mungkin boleh dpt. kerakyatan dgn. lebih mudah), serta memaksa kita menerima pelaburan perdagangan yg. lebih meningkat.

Di samping itu, PENGGANAS Red BeanBANGKAI yg. ganjilnya, sedang asyik berkempen nak halang Kem. Pertahanan guna kapal selam kita sendiri!

Jadi aku syak Mossad/Israel-CIA-MI6-NATO (serta ejen tempatannya dari dari EvangeliSStar dan MalaysiaKKKini, serta termasuklah DAPBANGKAI//PKRPELIWAT/PENGGANAS Red Bean/Geng Kongsi Gelap), nak MENGHALANG K'jaan kita guna kapal selam kita sendiri, mungkin takut terdedah rahsia, Submarine NUKLEAR HARAM Israel/Barat yg. berpengkalan dn pengkalan RAHSIA bawah tanah Diego GarCIA, sedang beroperasi di Laut China Selatan, Lautan Hindi dan di Selat Melaka [tengoklah 'Piracy' (yg. dirancang Barat-ZIONIS sendiri), ke atas kapal asing di Selat Melaka yg. akan meningkat dan akan menyebabkan Barat-ZIONIS akan minta dibenarkan pengawasan kapal tentera laut/submarine mereka di Selat Melaka nanti]!

Makcik Sambal Belacan.
Anonymous said...
Bah. Kedua:

Di samping itu keluarga mangsa China yg. membuat demonstrasi agresif di Malaysia, ada yg. mempamerkan bendera China secara terangan di negara kita ini, bersama logo Reuters (yg. dimiliki ZIONIS-paling-DAJAL, yg. menubuhkan Israel dgn. amat BUAS, Empayar Rothschild) – seolah sedg. menunjukkan taring mereka di masa hadapan jika si KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRPELIWAT dapat memerintah Tanah Melayu ISLAM kita ini . Dan sekrg. MAS juga sedg. disasarkan utk. diswastakan terus akibat kerugian dr. insiden kehilangannya dan SABOTAJ yg. berterusan..

Lihat artikel-artikel amat BERNAS oleh Aziz Shukri yg. harus diselidik dgn. amat teliti oleh Kem. Pertahanan; di - http://azlishukri.blogspot.com/2014/04/misteri-mh370-permainan-mungkar-episod-9.html , Misteri MH370 : Permainan Mungkar! (Episod 9), Oleh Azli Shukri, April 20, 2014; dan di
http://azlishukri.blogspot.com/2014/04/misteri-mh370-ayunan-timur-barat-episod.html:

Misteri MH370 : Ayunan Timur Barat (Episod ke-8)

Oleh Azli Shukri

April 16, 2014

Dalam tempoh yang amat singkat - sekitar 22 tahun, hubungan antara China dengan Israel telah sampai ke skala yang sangat besar dan luas. Hubungan kedua-duan buah negara ini memuncak dalam lawatan bersejarah Presiden China Jiang Zeming ke Israel pada tahun 2000. Empat presiden Israel dan tiga perdana menteri, termasuk yang paling baru-baru ini, Perdana Menteri Bejamin Netanyahu dalam Mei 2013, telah membuat lawatan diplomatik dan perdagangan ke Beijing.... Dan tidak mustahil MH370 adalah "bahan ujikaji" terhadap pertemuan baharu dalam teknologi eroangkasa antara China dengan Israel. Masalahnya sekarang ialah - teknologi apakah yang sedang dibangunkan oleh China dan Israel sehingga (jika benar) mereka berupaya "melarikan" dan "menghilangkan" MH370 sehingga ke Lautan Hindi?

Dianggarkan bahawa Israel telah menjual senjata bernilai USD$ 4 bilion kepada China dalam tempoh tersebut. China sangat menginginkan teknologi termaju Israel yang mana ia tidak mampu diperoleh daripada Amerika Syarikat mahpun Rusia.

Kini, Israel telah menjadi pembekal senjata terbesar kepada China selepas Rusia.....

Dan sekiranya kita melihat kebelakang - untuk seketika, yakni beberapa bulan sebelum MH370 di laporkan hilang di samudera, kita akan dapati bertapa "intim"nya China-Israel melalui beberapa kerjasama yang telah ditermeterai.

Enam bulan sebelum MH370 disahkan hilang - Presiden Universiti Tel Aviv, Profesor Joseph Klafter, dan Profesor Zhang Zhi, Presiden Universiti Jiao-Tong di Shanghai, telah menandatangani perjanjian untuk mewujudkan Pusat Penyelidikan Khas Pengajian Israel di kolej-kolej di China. Pusat penyelidikan tersebut akan menangani isu-isu semasa di Timur Tengah dan Israel. Ini merupakan pusat penyelidikan yang pertama dan seumpamanya di China. Perjanjian tersebut ditandatangani di hadapan Duta Israel ke China, Matan Vilnai, pegawai konsular Israel dan wakil-wakil dari komuniti perniagaan, dan golongan Yahudi.

Sebulan kemudian, pada Oktober 2013, hartawan Cina Li Ka-Shing, seorang ahli perniagaan Asia yang paling kaya, menderma sebanyak USD$130 juta untuk Technion Institute of Technology milik Israel, sebagai sebahagian daripada usaha sama dengan Universiti Shantou yang akan menubuhkan Technion Guangdong Institute of Technology (TGIT). Wow! sangat ajaib - Hadiah, satu hadiah yang sangat besar untuk sebuah universiti Israel, sekali gus menunjukkan hubungan yang sangat mendalam antara China dengan Israel. Ini juga secara tidak langsung menjadi perintis pertama bagaimana Israel mendapat layan yang sangat baik daripada sebuah kuasa besar ekonomi dunia bernama China. Israel juga dijemput untuk menubuhkan institusinya ke negara itu yang mana negara-negara lain tidak pernah mendapat keistimewaan seperti itu.....

Makcik Sambal Belacan.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena