Thursday 17 April 2014

'K'jaan mahu sorok maklumat kotak hitam?' GST pula kikis kehidupan rakyat miskin.....

Jumaat, 18 April 2014
Tiada apa yang lebih menyeramkan lagi berbanding dengan membiarkan kerajaan pro-kapitalis terus memerah rakyat miskin!

#MediaPakatan LIKE dan sebarkan pages ini;
www.facebook.com/mediapakatan
Like✔Share✔Comment✔ ☛| Media Pakatan Rakyat |☚ untuk update dari kami

WALAU APA PUN BERITA TERKINI YANG TERJADI
DALAM NEGARA KITA.....

Kita janggan terlalai dengan isu MH370 yang masih belum ditemui..dan yang paling merana Isu berkenaan yang paling mengerunkan rakyat m.sia ialah GST....kikis kehidupan rakyat miskin.....

'K'jaan mahu sorok maklumat kotak hitam?'Aimee Gulliver | 11:44AM Apr 17 2014Ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata beliau sangsi dengan tindakan Peguam Negara Tan Sri Abdul Gani Patail yang berkunjung ke UK untuk membincangkan mengenai hak menjaga kotak hitam pesawat MH370.“Mereka bimbang dengan penjagaan kotak hitam. Ini yang menarik...“Pada saya, dalam kes ini, sesiapa sahaja boleh membaca kotak hitam... Jadi anda boleh rasa (tindakan) menyembunyikan maklumat, tetapi (untuk) mempertahankan apa?,” katanya.Mengikut perjanjian antarabangsa, negara tempat pendaftaran sesuatu pesawat akan mengetuai penyiasatan dalam kes kemalangan udara yang berlaku di perairan antarabangsa.Bagaimanapun, negara tersebut boleh mewakilkan tanggungjawab itu kepada negara lain, dengan persetujuan bersama.



Mengenai MH370, Beliau Tidak Saja Menafikan Banyak Teori Dan Spekulasi Yang Disiarkan Oleh Beberapa Media Asing, Bahkan Juga Terpaksa Menafikan Spekulasi Yang Dibuat Oleh Media Dalam Negara Dan Dimiliki Oleh Umno Sendiri. 
#MediaPakatan LIKE dan sebarkan pages ini;
www.facebook.com/mediapakatan

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena