Sunday 20 April 2014

'Budak Sekolah Rendah' sudah mula jijik, benci, menyampah dan meluat dengan UMNO/BN....

Ahad, 20 April 2014

SEORANG GURU SEKOLAH RENDAH RISAU AMAT APABILA MENDAPATI RAMAI SUNGGUH MURID SEKOLAH RENDAH MENYOKONG PAKATAN RAKYAT!!!!!


Muka inilah yang jadi tukang baling batu di ceramah bukit katil. PANAS! BUDAK SEKOLAH JUGA DIUPAH MENJADI SAMSENG UMNO! Demi menghalang kebangkitan rakyat ...

Photo: JOM.. tengok senarai nih jap..

Lihat apa benda beza antara 'lemboo' dan DAP... :)
JOM.. tengok senarai nih jap..
Lihat apa benda beza antara 'lemboo' dan DAP.
.. 
"Kak risau bila tgk ramai murid sek rendah taksub dgn parti pembangkang. Kak tanya mrk knape sokong .... ? Mrk jwb mak ayah..kak cuba reset minda murid yg tak tahu apa apa..tp bila mrk balik umah, minda direset semula oleh mak bapak..ni belum criter bab pendidik yg pembangkang..We have to do something to fix this my dear brother"

Begitulah bunyi nada seorang pendidik yang mengajar sekolah rendah .. mentaliti dan kualiti serta jati dirinya..rasa risau amat sangat apabila rakyat peringkat sekolah rendah lagi sudah mula jijik, benci, menyampah dan meluat dengan UMNO/BN.

Sudah mula terbayang diwajah pendidik ini betapa kedudukan UMNO pada PRU 14 nanti sudah tidak selamat sebab yang berfikiran begini bukan sahaja rakyat diperingkat sekolah rendah tetapi sekolah menengah dan juga menara gading.

Lagi satu Omak Kau rasa pelik.. kerja pendidik adalah mendidik dan mengajar bukannya reset minda budak untuk sokong UMNO/BN.

Yang pasti UMNO/BN sudah ditolak diperingkat sekolah rendah lagi .. sampai sekolah menengah akan di terajang .. sampai umur boleh mengundi akan dihumban.

UMNO KECUNDANG RAKYAT SENANG
Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena