Thursday 18 September 2014

[Video] MP Langkawi HINA BANGSA JAWA...mengapa datang merempat! MacaiUMNO sudah main sentimen!

Jumaat, 19 September 2014

Keturunan Jawa rupanya Pak Dato' Seri Zahid ini...





AHLI PARLIMEN UMNO/BN LANGKAWI HINA BANGSA JAWA SEBAGAI MEREMPAT DAN MAU DIPERHAMBAT!




"Ingat jawa hebat sangat ka ...kalau hebat mengapa datang merempat kat sini. Balik jawa laa."

Begitulah bunyi ayat yang ditulis sendiri oleh Ahli Parlimen Langkawi merangkap Pengerusi KTMB dan Ketua UMNO Bahagian Langkawi ini.

Sebelum ini dia amat biadap apabila menerbitkan status siap dengan gambar mengenai mendiang YB Karpal Singh supaya sesiapa yang tentang mendiang sekarang sudah boleh langkah mayatnya.

Nampaknya sikap biadap melampau Ahli Parlimen UMNO/BN Langkawi berstatus Ketua UMNO Bahagian ini tiada kesudahannya .. sikap bongkak, sombong dan angkuh serta pandang hina pada orang lain sudah semacam menjadi sebahagian dari darah daginnya .. memiliki perangai totok yang menjijikkan sama sekali.

Mohon Ahli Parlimen Langkawi ini memberikan respon .. dulu memberikan alasan kononnya akaun laman sosial FBnya kena godam konon .. Kali ini apa pula alasan picisan semborono mau diberikan.

Jadi pada rakyat Malaysia yang berketurunan Jawa .. apakah perasaan anda kalian apabila dibahasakan sebegini hina??????

Dengar bunyinya Naib Presiden Terkanan UMNO merangkap Menteri Dalam Negeri dan Ahli Parlimen Bagan Datoh, Dato' Seri Ahmad Zahid Hamidi keturunan Jawa .. apakah beliau dianggap sebagai merempat dan perlu diperhambat sepertimana saranan Ahli Parlimen Langkawi ini????

Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor yang juga Ahli Parlimen Tanjung Karang, DS Noh Omar juga berketurunan Jawa ... Mau beliau diperhambat keluar kerana datang merempat ke sini????

Cukup yakin tidak kurang ratusan ribu ahli UMNO berketurunan Jawa ... perlukah mereka diperhambat?
Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena