Sunday 28 September 2014

Rasa sedih dan sayu! Insiden hina polis di FB...Dirujuk ‘monkey’ lagi...

Ahad, 28 September 2014

BILA KERETA AWAM ROSAK POLIS DATANG MEMBANTU MENOLAK .. BILA KERETA SENDIRI ROSAK TIADA SIAPA YANG SUDI DATANG MEMBANTU...


Tiada kata yang dapat diungkapan hanya sekadar rasa sedih dan sayu apabila rakyat hanya pandang tanpa menghulurkan bantuan.

Perlu perubahan sikap.
 .. macai-macai UMNO, PERKASA, JATI, PPIM dan ISMA cakap jer besar berdegar tetapi nak hulur bantuan jauh panggang dari api.

Ubah sikap dari pemerhati menjadi ejen pemberi kudrat dan khidmat.
Posted by 
monkeys

Insiden hina polis di FB


MELAKA : Insiden menghina anggota Polis muncul lagi di laman Facebook (FB), kali ini Polis menahan seorang jurujual kereta berusia 32 tahun yang telah memuatnaikkan foto dan komen yang di anggap menghina anggota polis.
Menurut Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Melaka, ACP Raja Shahrom, pihak polis telah menerima aduan dari orang ramai mengenai status di FB dengan ID Kent Tan yang berbunyi, “Those Monkey is looking for extra income…pls beware at Melaka raya near to Standard Charted bank” disertai dua foto dua anggota polis trafik.
“Hasil siasatan kami didapati kereta yang di pandu suspek ketika melalui Taman Melaka Raya tengah hari semalam ditahan dua anggota polis trafik yang di dalam foto tersebut. Setelah kejadian itu, suspek mengambil foto tersebut dan memuatnaik di laman FB beliau tidak berapa jauh dari lokasi beliau di tahan,” kata Raja Shahrom.
Suspek telah ditahan reman  selama tiga hari untuk membantu siasatan.
FMT.

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena