Monday 22 September 2014

NKRA: 4 kertas soalan UPSR bocor! Pencapaian membanggakan MacaiUmno...Cap ayam?

Selasa, 23 September 2104

PENCAPAIAN YANG MEMBANGGAKAN PARA MACAI UMNO

Gambar: PENCAPAIAN YANG MEMBANGGAKAN PARA MACAI UMNO.
http://omakkau.blogspot.com/2014/09/pencapaian-yang-membanggakan-para-macai.html

Menteri 2 orang .. Timbalan Menteri 2 orang juga .. Tapi paling hebatnya Ketua Setiausaha Kementerian pun 2 orang juga ... satu-satunya kementerian dinegara ini mempunyai 2 Ketua Setiausaha Kementerian .. Kalau 2 menteri ada iaitu Menteri Kewangan I dan Menteri Kewangan II tetapi Ketua Setiausaha Kementerian tetap seorang.

Bukan saja struktur kementerian mencipta sejarah tersendiri negara tetapi peristiwa memalukan negara dengan pembocoran 4 kertas soalan UPSR sudah tercatit sebagai suatu rekod tersendiri negara.

Kalau dinegara Jepun atau Korea Selatan ... Omak Kau ingat kesemua peneraju utama Kementerian Pendidikan dah letak jawatan .. tetapi negara kita???? .. Yang dikatakan gantung tugas dengan serta merta tetapi dinafikan kemudiannya.
Posted by 

0 comments:

Post a Comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena