Thursday, 23 October 2014

Anwar: Teruskan perjuangan walau saya dipenjara! Perjuangan rakyat yang dipelopori Pakatan hampiri kepada kejayaan...

Jumaat, 24 Oktober 2014

Gambar: Hanjing punya fakta. Dah kantoi group penyamun korang post gambar, video UAI dulu cepat babi-babi ni pusing balik.

Logic ke babi babi punya alasan?  macam la gambar ni boleh pengaruhi keputusan mahkamah. Yang logicnya nk tutup pekong hutang yang gila babi banyak sampai sanggup perguna UAI. Hasil petroleum beratus juta sehari pun dah tak mampu nak cover hutang negara.

Hina ulama sampai macam tu sekali untuk kepentingan parti iblis takde ayat di dunia yang lebih baik di gunakan pada iblis ni. Hatta di panggil babi pun babi lagi mulia dari perbuatan keji mereka.

#IngatlahWahaiMalaysia

- Tompo -
Hanjing punya fakta. Dah kantoi group penyamun korang post gambar, video UAI dulu cepat 'babi-babi' ni pusing balik.

Logic ke 'babi babi' punya alasan? macam la gambar ni boleh pengaruhi keputusan mahkamah. Yang logicnya nk tutup pekong hutan
g yang gila babi banyak sampai sanggup perguna UAI. Hasil petroleum beratus juta sehari pun dah tak mampu nak cover hutang negara.

Hina ulama sampai macam tu sekali untuk kepentingan parti iblis takde ayat di dunia yang lebih baik di gunakan pada iblis ni. Hatta di panggil babi pun babi lagi mulia dari perbuatan keji mereka.


#IngatlahWahaiMalaysia


Rakyat teruskan perjuangan walau saya dipenjara – Anwar


(Oleh: Nazar Hashim)
SUNGAI PETANI 23 OKT:  Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, Barisan Nasional (BN) beranggapan bahawa dengan memenjarakan beliau akan melemahkah perjuangan Pakatan Rakyat.
Anwar Sg PetaniKatanya, perjuangan rakyat yang dipelopori Pakatan hampir kepada kejayaan dan ini amat merisaukan BN sehingga terpaksa memperalatkan sistem perundangan negara.
“Mereka guna semua alat yang ada termasuk Akta Hasutan bagi menyekat rakyat untuk mendapat pelbagai maklumat mengenai ketirisan, korup, curi tanah, curi wang rakyat yang diamalkan oleh pemimpin kerajaan,” katanya ketika berucap di Dewan Lip Seang Khor, di sini semalam.
Lebih 2,000 hadirin yang memenuhi ruang dewan tersebut tetap tidak berganjak untuk mendengar amanat Anwar yang turut disertai oleh kepimpinan PR Kedah.
Anwar dalam ucapannya berkata, pembangkang di negara ini menerima pelbagai tekanan apabila mengkritik dan mendedahkan salah laku kerajaan.
“Kalau cakap banyak, melawan kerajaan, membongkar penipuan mereka, menceritakan kezaliman pemerintah, rakyat akan dibuli dan diheret ke sel. Jika orang Umno dan BN maki rakyat, hina rakyat, zalimi rakyat sudah pasti mereka bebas semahu mereka tanpa didakwa,” tambahnya lagi.
Anwar Sg Petani 2Beliau juga menggesa rakyat bangkit meneruskan perjuangan menentang penyalahgunaan kuasa yang dilakukan BN meskipun beliau dipenjarakan.
“Biarpun saya disumbat oleh Umno dan BN ke sel Kajang atau Sungai Buloh, namun rakyat wajib terus berjuang. Tentang habis habisan kerajaan zalim dan tidak adil yang sedang memerintah negara ini.
“Teruskan perjuangan bagi generasi dan anak cucu kita yang akan datang, supaya mereka juga tidak akan menjadi mangsa kezaliman kerajaan Umno dan BN,” jelasnya lagi sambil tepukan gemuruh pada hadirin.
Hadir sama dalam ceramah tersebut ialah Naib Presiden KEADILAN, Tian Chua, Ketua Penerangan PAS Pusat, Datuk Mahfuz Omar, Ketua pembangkang negeri Kedah, Datuk Ir Amirruddin Hamzah dan pimpinan DAP Kedah.
Short URL: http://www.keadilandaily.com/?p=63581

0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena