Thursday, 23 October 2014

Menteri jaga kenaikan barang dah lama 'mati'?...Undilah BN lagi!

Khamis, 23 Oktober 2014
Gambar: Oleh kerana menteri jaga kenaikan barang dah lama mati. maka kita pakat2 kongsi jer lah baca..

Dari Inbox admin

Klu ikut byk kali dah km komplen
1. Kat pengurusan kompleks
2. Kat tukang kira mkn ni
3. Kat Tokey kedai

Pun dema masih buat tengin jual mahal
Siap ucap TERIMA KASIH kat teman td
Memang mendapat le dema hari ni

Bab2 rega ni sampai jegil2 biji mata le dengan dema
Pilihan xde.. 1 gerai jual ayor..3 gerai jual makanan tu pun 1 gerai mcm idup segan mati x mau...1 gerai jual mee rebus, laksa..
Gerai dia ni j jual nasi sampai tengahari

Harga sepatutnya RM4.50 tapi dikira RM6.. apa kes?
Oleh kerana menteri jaga kenaikan barang dah lama mati. maka kita pakat2 kongsi jer lah baca..

Dari Inbox admin

Klu ikut byk kali dah km komplen
1. Kat pengurusan kompleks
2. Kat tukang kira mkn ni
3. Kat Tokey kedai

Pun dema masih buat tengin jual mahal
Siap ucap TERIMA KASIH kat teman td
Memang mendapat le dema hari ni

Bab2 rega ni sampai jegil2 biji mata le dengan dema
Pilihan xde.. 1 gerai jual ayor..3 gerai jual makanan tu pun 1 gerai mcm idup segan mati x mau...1 gerai jual mee rebus, laksa..
Gerai dia ni j jual nasi sampai tengahari

Harga sepatutnya RM4.50 tapi dikira RM6.. apa kes?






0 comments:

Post a comment

Theme images by konradlew. Powered by Blogger.
SILA LAYARI
Youtube.com/brigedkibaranbendera untuk paparan video yang lain
PERINGATAN: Komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini adalah milik peribadi akaun laman sosial ini. Segala risiko akibat komentar yang disiarkan TIDAK menjadi tanggungjawab Brigedkibaranbendera. Komentar yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Popular Posts

© 2011 Briged Kibaran Bendera, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena